Gå til innhold

Noen som er sykemeldt enda??

LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert sykemeldt fra den dagen jeg ble befruktet. tre dager etter EL. jeg har vert så syk! Kastet opp og er så svimmel at jeg må sitte på gulvet for og ta på meg sko,eller gre håret...

I går fant vi da ut at jeg er gravid! Og siden legen har tatt så mye tester at jeg snart ikke har mer blod igjenn uten og finne noe, så konkluderte hun med at det er graviditeten som gjør det.

Jeg må si jeg er litt skremt. Noen andre som er dårlig tidlig??? Noen som vet hvor lenge jeg kan regne med og vere sengeliggende? Kjenner jeg gleder meg til juni jeg;)

hihi. jepp er 4+7 i dag... eller blir det 5+0?? hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har vært dårlig fra de første ukene av graviditeten. Veeeldig trøtt/utmattet og kvalm når jeg ikke har spist på et par timer. Litt tunge og ømme pupper og.Har også merket at humøret er ustabilt. Og det er så travelt å ikke kunne si til noen hvorfor jeg går rundt som en zombie! Men nå er jeg 9+2 uker og det er akkurat som kvalmen og trøttheten begynner å avta litt. Men de sier jo at man skal kvikne til etter ca 12 uker så det er nok håp :-) Ryggen har jeg også verket fælt i helt fra starten (pga hormonene sikkert),men den er like vond enda. Det blir nok bedre etter hvert for deg og! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...