Gå til innhold

Kan noen gi meg energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen har litt energi til overs så tar jeg gjerne imot.. :)

Er så trøtt å sliten om dagene.. :( Er ikke vant til å ha det slik. Er hjemme i sykemelding pga kvalme, og nå begynner den å gå over, men våkner hver natt halv 5, og er drittkvalm.. :( Etter det får ejg ikke sove, og det ender med at jeg er så trøtt, og mangler helt energi på dagen... Orker ikke annet en å ligge på sofaen jo.. :s Og det er så kjedelig, og dritt, har et hus som må vaskes, og ting som må gjøres jo.. Men jeg orker ikke en dritt! Bah..

Sånn, det var dagens klage fra meg.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg syns det ska vær lov å klaga litt eg......men ikkje foooor mye da....vil ikkje skremma vekk gubben i heimen....hehe.

og sofaen e blitt godt slitt i det sista.

lykke te videre og håpe litt energi komme din vei!

men om noen vil donera vekk litt energi i denna retningen og, e eg klar te å ta imot litt!!!

Skrevet

Hei! Sliten er jeg også innimellom! Spesielt i dag so jeg skulle gjort så mye. Handle inn til besøk i helgen og ryddet og vasket her! Men, men... Det blir sofa og veldig snart seng i stedet!

Har du fått tatt blodprøver for å sjekke jern og jernlager? Man kan bli veldig trøtt og sliten av lave verdier, så du bør kanskje sjekke det.

Skrevet

Jeg er ikke kvalm (enda?) å har masse energi for tiden:) Sender dere masse energistøv :))

Og skjønner at dere sliter sofa, for det har jeg å gjort i mine to forrige svangerskap...:) Ha en fin helg!

Skrevet

hehe, vi er visst i samme båt alle sammen :)

Å vøre sliten følger med i svangerskapet, desverre.

Jeg ligger her med dårlig samvittighet over det ekkelt skitne huset jeg burde vasket, og over min kjære sønn som ikke får nok oppmerksomhet.

I dag har jeg sovet hele dagen,HELE dagen, det er heeelt ekstremt.

Men så har jeg influensa i tilegg nå da.

Men å være sliten er et bra symptom på graviditet, så vi får nøye oss med klaging :)

I går ringte jeg til forloveden min å sa "jeg er så sliiiiiten" så begynte jeg å gråte...hehehe, ler av det i dag da :)

Lykke til jenter, energien kommer snart tilbake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...