Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale en reiseseng? Ev. fraråde....

Ser det er så enorm prisforskjell, så lurer på om det virkelig har noe med kvalitet å gjøre. Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker på om det er sammenheng mellom kvalitet og pris. Vi har to reisesenger - en på hytta og en hos svigers. Aner ikke hvilket merke det er på de.

Det du bør sjekke når du skal kjøpe er om de er ok å legge sammen og sette opp. Litt forskjellig patenter på dette. Også spørs det jo hva dere skal bruke den til. Mye opp og ned med dem eller skal de stå på hytta el. Sjekk også madrassen. Noen er veldig tynne og harde. Og en kan jo kjøpe en ny madrass å legge oppi dersom den skal stå oppe...

Skrevet

Prisforskjellen har med vekt å gjøre. Du får billige, men da veier de gjerne 10 kilo, og da blir det masete å ta med i kofferten....

Vi gikk for en dyrere som veier nesten ingenting, og er kjempefornøyde!

(Fikk råd fra erfarne småbarnsforeldre om at vekt er viktig.)

http://www.philandteds.com/traveller_index.htm

Den kan som du ser også brukes som "lekehule" når man blir eldre.

Skrevet

Når det gjelder kjøp av reiseseng så ville jeg først tenkt over hvor mye den kommer til å bli brukt, og hvor viktig det er at den er lett og tar liten plass. Vi valgte Simo og er veldig fornøyd med den. Men den koster mer enn mange andre reisesenger. Jeg mener at det var verdt pengene, men det kommer selvfølgelig an på hvor mange ganger man bruker den. Hvis man ikke bruker reisesenga mer enn noen få ganger så spiller forsåvidt ikke kvaliteten så stor rolle, og da kan man jo like gjerne kjøpe en billig seng.

Skrevet

Vi har reisesengen til Phil and Teds, og er superfornøyde! Den tar veldig liten plass, og er dermed veldig lett å frakte. Og det er jo hovedpoenget med en reiseseng, spør du meg. Lillegull stortrives i den også, sover kjempegodt.

Den kan også heldekkes med UVA-netting.

Skrevet

Har en fra Brevi med myggnetting som jeg er kjempe fornøyd med. Tar liten plass og er veldig solid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...