grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. oktober 2009 #1 Skrevet 8. oktober 2009 testet pos på fredag og lørdag.. da hadde jeg litt ømme brystvorter, tisset som en gal.. oppblåst ... ligamentsmerter... men nå er d mindre av ligamentsmertene .. og ingen ømme brystvorter... er oppblåst da og tisser en del fortsatt.. blør ikke... er bare så redd for atd skal være noe galt.. for sist jeg var gravid var jeg allerede kvalm... hadde skikkelig ømme bryster .. var stuptrøtt... er det flere som har det som meg?
fresh Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 svangerskap er forskjellig fra gang til gang. Denne gangen kom symptomene i uke 6, sist gang kom de en uke før jeg skulle ha mensen... Så du må bare vente å se, lykke til
km med 1+ hybelboer :) Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Må bare signere på at alle svangerskap er ulike d har iallefall jeg erfart Nå er d riktignok 7 år siden sist jeg var gravid, men dette svangerskapet er så totalt forskjellig ( er i dag 8+5). Forrige svangerskap var jeg skikkelig trøtt, oppblåst, tissa mye, mye ligamensmerter og var veldig kvalm fra uke 6. Dette svangerskapet: tisser ikke mer en vanlig, ikke spesielt trøtt, ikke spesielt oppblåst, ikke mye ligamentsmerter og ingen kvalme av betydning. Har vært på ultralyd denne uka og hjertet slo som bare d! Skjønner bekymringen din for jeg har også vært bekymret iom at dette er så forskjellig, men d som har trøsta meg er at d fortsatt er normalt om man ikke kjenner så mye til d. Lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå