benelen Skrevet 8. oktober 2009 #2 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så mye! Jeg tok også test i dag og den var også positiv, så jeg tar følge med deg inn i 1 tri! fantastisk!! Kjenner du noe på kroppen ennå eller? Jeg kjenner ikke noen ting ennå så det er helt uvirkelig dette! Hurra hurra vi har spire i magen!!!
Sognerosa Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer til dere begge:) Jeg fikk positiv test for to dager siden. Er vel ca 4+1 eller noe slikt. Kvalm og uvel, så jeg trodde først jeg var syk... men det var nok bare en ny liten spire i magen:)
benelen Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk Gratulerer til deg og! Jeg er nå 4+ 3 dager. Har vært litt treg med å teste.
Hemina Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk! Og GRATULERER så mye til dere å! Jeg kjenner meg litt "tung" nederst i magen og har vært litt småkvalm den siste uken - og krysset fingerene for at jeg var gravid, da vi har ventet litt på det! Men jeg er i god form, og går rundt kjempe spent! Gleder meg så Er vel nøyaktig 4 uker i dag tenker jeg. Har dere barn fra før eller er dette første?
Sognerosa Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har to gutter fra før. Blir spennende med nummer 3:) Gleder meg, men det har liksom ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid igjen...
benelen Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Dette blir vår første sammen, han har en sønn fra før. Jeg har så lyst til å rope det ut til alle jeg kjenner, men samtidig er det kjempe spennende at det bare er meg og han som vet om det også! -og dere da
pcos Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Slenger meg på med et JOHOOOO her jeg også!!! f Fikk positiv graviditetstest denne uka... tipper jeg også er ca 4uker... Morro å "møte" andre i samme situasjon!
Hemina Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2009 Så koselig, gratulerer til deg og pcos! Jeg har selv en datter fra før, men det er like spennende å være gravid denne gangen - like uvirkelig. Er også hoppende glad og har lyst å skrike det ut til alle og en hver. Men tenkte å vente litt.. kanskje til jul! Hva skal dere?
benelen Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Vi vil fortelle det til jul dersom alt går som det skal, men om det er slik at jeg blir dårlig nå så kommer vi nok til å si det. Vi er mye med familien og da blir det bare slitsomt å komme med dårlige unnskyldninger i to måneder... Men håper håper håper at formen holder seg på topp, for det hadde vært den perfekte julegave!!!
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer alle sammen! Jeg henger meg på - er 4+2 i dag og venter nr.3. Er like glad som 1 og 2 gang :-D
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Så moro at det er så mange Gratulerer alle sammen Slenger meg også på, er 4+2 og det blir vår første Kjempe kjekt.
mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer så mye og velkommen alle sammen:-) Ønsker dere lykke til på ferden.
benelen Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Så gøy at det er så mange som henger seg på! Gratulerer til dere siste som har kommet!
tromsøjenta Skrevet 9. oktober 2009 #15 Skrevet 9. oktober 2009 Jeg også:-) *jubler* Har ventet leeeenge på dette. Faktisk 6,5 år. Vi klarte det endelig på 7. prøverørsforsøk:-) Er vel 4+4 i dag.
Hemina Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer alle nye! Så koselig å se at så mange slenger seg på! Kjempe hyggelig med en liten gjeng! Tromsøjenta - SÅ SPENNENDE!! Og gratulerer så mye! Beundrer virkelig deres som prøver og prøver og ikke gir seg! Utrolig bra!! Og det er jo så gøy! Virkelig den perfekte julegave - så prøver å holde meg med å fortelle det til alle, men en er jo så glad! Så det blir litt vanskelig! )
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #17 Skrevet 15. oktober 2009 Endelig, jeg er gravid!!! Første gang forr meg, å har lysst å si det til ALLE!!! men det får hlde med min kjære mann og dere inntil videre Men lurer på en ting... Hadde siste mens 10.september, og hun på legekontoret sa jeg var enten 3 eller 4 uker på vei... Men kan jeg finne ut nøyaktig hvor langt jeg er på vei, eller må det bare være sånn ca. til jeg har vert hos legen??
FruFrydmedtotette Skrevet 15. oktober 2009 #18 Skrevet 15. oktober 2009 Hei Massi! Gratulerer så masse,til alle andre også selvsagt! Men jeg hadde tanta på besøk sist 10. september jeg og. Altså jeg hadde første dag av mens da,og har 28 dagers syklus så er idag 5+0 i følge ymse terminkalkulatorer. Så om du har det også så er jo du det å. Og har da termin 17 juni:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #19 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg har også 28 dagers syklus Så da er jeg 5+0 )))) Men hva betyr egentlig +0???
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #20 Skrevet 15. oktober 2009 Men litt rart at hun på legekontoret tar feil da... Eller vet de bare sånn ca??
Surk Skrevet 15. oktober 2009 #21 Skrevet 15. oktober 2009 Gratulere så mykje!! Fant ut på tirsdag at eg var gravid ) Trudde ikkje det hadde klaffa.. teke 2 negative tester for over ei veke sida , og ei veke før det!!! Men eit kvart ha no skjedd alikavel!!! Så er egentlig mest spent på kor langt eg egentlig er!!! hadde siste mens trur eg i slutten av august.. hugser ikkej det eingagn ) hehe!! Skal til legen imora, så satser på han klarer å finne ut noke!! Lykke til alle sammen!! Får tru alt berre går bra!!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2009 #22 Skrevet 15. oktober 2009 Fant ut i dag at jeg er gravid. I følge terminkalkulatoren så har jeg termin 25 juni. Så dette blir spennende. Er trøtt og slapp, men dette blir spennende. Har ei datter på 13 mnd, så det blir to tette. Men vi gleder oss.
FruFrydmedtotette Skrevet 15. oktober 2009 #23 Skrevet 15. oktober 2009 Hei Massi! Jeg vet ikke helt hvordan de på legekontoret regner,men mye mulig de tar rett og jeg tar feil. Men har lest meg til at svangerskapet regnes ut i fra første dag av siste mens uansett,og de som har en 28 dagers syklus har jo da el ca 14 dager etter første mens dag,og igjen forventet mens 14 dager etter det. Så mors uke 5 (noe som er idag for meg og deg,er fosterets uke 3) Du kan lese deg til alt dette selv på nettet,termin kalkulatorer og alt du måtte ønske. Men kan godt hende legen kommer frem til en annen termin altså Lykke til:)
Hemina Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #24 Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer så mye til alle sammen! Jeg syntes det er så GØY å bare høre at andre også er blitt gravide! Fantastisk følelese Når var dere hos legen første gang? Jeg tipper jeg er 6 uker på vei nå, men hadde tenkt å vente en mnd eller noe til før jeg tok turen.. litt usikker. Kristine, jeg har også ei datter fra før.. hun er 12 mnd, så blir to tette her og - men det syntes jeg er gøy! Så får dem sikkert mye glede av hverandre fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå