Gå til innhold

Uke 39jenter - hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg testet POSITIVT i dag! :) Såååååååå gla! Fatter nesten ikke at det er mulig å være så heldig. Første forsøk! Så nå er det vel bare å begynne å bekymre seg over alt som kan gå galt herfra... :-S

Andre som har testet i dag?

Hei, jeg tester i morgen tidlig. ja jeg har holdt meg og ikke testet ennå. Jeg har noen symtomer, så jeg er spent på resultatet. Litt svake kramper og noe lysrød utflod. Dette er et fryseforsøk- og hørt at alt er mulig- så da får vi se. Lykke til alle sammen.

Annonse

Beklager veldig seint svar fra meg selv her på denne tråden.... Men nettet mitt brøt typisk sammen fredag - dvs det trådløse...og hjernen min fungerer ikke godt nok for tiden til å skjønne at slike ting kan fikses med en ledning....

Uansett : Jeg testet positivt på fredag - hcg-nivået var på 138 noe som visst var flott :) Så jeg er sååå glad - tenk at det gikk på første forsøk - så langt da... Har fortsatt noen milepæler igjen før jeg lar gleden skylle innover meg! Men får ul i uke 7 så da kan det jo bli spennende med en liten "opptelling" av fostre siden jeg ruger på 2 egg...

Herlig å høre om dere andre som også har testet positivt - og til dere som ikke hadde lykken med dere denne gang vil jeg bare si: ikke gi opp!!! Neste gang er det deres tur! Men - livet er jamen urettferdig!

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...