Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Siden jeg ble gravid har jeg baade tatt røntgen hos tannlegen og spist masse spekepølse.....noen som vet i hvor stor grad farlig det er? Det var veldig tidlig da. Er 5+0 idag.
Luthien1 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Dette kommer nok til å gå bra, vi har alle gjort ting vi ikke skulle før vi viste at vi var gravide. Du kommer ut bedre enn meg, jeg var røyker før jeg fant ut!
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2009 jeg var det ogsaa..... Hvordan gaar det med røykekutt da? Jeg syns det gaar over all forventning enda...gikk forsaavidt bra de to andre sv.skapene ogsaa saa.
Luthien1 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Vet du, jeg er litt sint på meg selv for at jeg ikke har sluttet for lenge siden, for dette går super greit. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri skal røyke igjen, ever! Og jegtrives med det!!
snuppe<3mai10 Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid samme dag som jeg var hos legen og tok røntgen.. Siden det var så tidlig, håper jeg og tror at det har gått bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå