bullebull&gullegull Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hei alle Jeg oppdaget i dag at jeg har fått sopp downstairs. IKM om 5 dager. Noen som har noen tanker om det kan være bra eller dårlig tegn i fht om jeg er gravid? Kjente jeg ble litt deppa for har hatt tendens til soppinfeksjon samtidig med tr.
ALIICE Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Her har sopp vært et klart tegn på graviditet:) He-he... Snedig samtale ...
bullebull&gullegull Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 hihi ikke sant? åh da satser jeg på at det er en liten en der inne som lager liv
♥Axinija♥ Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Krysser fingrene for det.. Hva er symptomene dine mtp sopp? Lurer på om jeg selv har fått d.. :/
bullebull&gullegull Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2009 Køløe, kløe og atter kløe. Litt sår skjør hud som fort får litt sånne sprekker og "klumpete tørr" utflod er nå mine symptomer Om du har fått det så kjøp deg en kombipakke med Canesten! Da blir det fort bedre igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå