♥Irbeni♥ Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er godt i gang med sprayinga, og skal nå ha mensen snart.. Så det jeg lurer på er om sprayen fucker opp syklus, eller kommer den når den bruker??? Noen som kan fortelle meg sine erfaringer? Jeg husker ikke fra de andre gangene.... Ellers, så har bivirkningene stømmet på denne gangen, men av en annen art.. Pussig det der. Første gang jeg sprayet hadde jeg nesten ingen, bare litt hissighet av og til, andre gangen ble jeg regelrett deprimert og nå har jeg frysninger, kvalme, hodepine og slapphet... Pussig pussig.... Men hva gjør man ikke Tvi tvi jenter!
MK73 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 For mange, meg inkludert, kommer mensen omtrent ihht syklus, kanskje en dag eller to senere. Det er vanlig at bivirkningene kan variere fra gang til gang. Det er bare å holde ut :-)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Hos meg kom mensen senere enn vanlig.. Kom ikke før på dag 14 eller 15 på sprayen.. så ei uke ca forsinka.. Men skjønt det slik at det kan vareiere veldig..
kaffeplante Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 1 uke forsinka her også...også er det jo like vamlig å ikke få
stasimor0603 Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 hei hei:-) da jeg gikk på nesespray mensen kom 10 dager senere enn de skulle, var veldig skuffet pga måtte skyve hele prosessen, men det kyktes til slutt hurra:-) ang bivirkninger så hadde jeg dem alle ingen kos men det var verdt det ( værste var konstant hodepine ) måtte sykemelde meg for denne perioden. Lykke til
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Hei Irbeka! Jeg har aldri hatt menstruasjon under behandling, det er nok fordi syklusen min er ute på tyttebærtur til vanlig...... Jeg tror det der er forskjellig fra person til person.... Denne gangen er hodepinen og kvalmen det værste, men jeg har hatt noen frysetokter også... Skal til fastlegen på mandag. Kjenner at jeg ikke har noe blant elevene å gjøre lenger.. De fortjener ikke en småhissig meg:`
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå