Gå til innhold

Når kommer evt ....... ?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strekkmerkene ? Tenkt litt på det jeg. Domt igrunn! Er jo noe som kansje følger med å som man må leve med. Er jo uansett verdt det :)

Hva kan man gjøre for å forebygge det? Jeg har en krem som jeg smører på magen morgen å kveld. Men andre ting? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sikkert du får strekkmerker. Strekkmerker er visst allerede "bestemt" av kroppen din om du skal få eller ikke, ligger vel i genene dine, så jeg tror lite hjelper. Men kanskje krem kan hjelpe bittelitt. Men det er jo langt fra alle som får strekkmerker, jeg fikk ingen sist selv om jeg ikke smurte meg med vanlig fuktighetskrem engang.

Skrevet

Nei jeg vet at ikke alle får det :) Men lurte på om de kommer mot slutten? Da magen bare blir større å større liksom :)

Er sjangsen liten om jeg ikke har strekkmerker fra før?

Nei skal ikke henge meg så mye opp i det, men var bare nyskjerring.

Skrevet

Det er vanskelig å si, er slettes ikke alle som får strekkmerker.

Jeg fikk ingen sist gang, da smørte jeg meg ivrig med krem hver morgen og kveld, det KAN hjelpe, men det er ingen som vet.

Du kan prøve å finne en krem som gjør at huden kan strekke seg litt.

:)

Skrevet

Men er det sånn at de som har stram mage har lettere for å få det eller har det ingenting å si? Har lest at det ligger i huden fra før. Så ikke så mye man kan gjøre igrunn. Men smører meg så huden får fukt i allefall :)

Skrevet

Jeg har smurt meg med jojoba olje i begge mine tidligere svangerskap, Har bare ett strekkmerke på magen v/ navlen. (Hadde pearsing der tidligere, så det kan ha noe med det å gjøre).

Skrevet

Når begynner man evt å smøre da? Helt fra testen er positiv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...