Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Lurte på om du ville se på meg,jeg. Er jeg gravid nå,i tilfelle med hvilket kjønn? Hvis ikke når blir jeg det tror du? Hadde vært spennende... jeg:291266 han:170564 Kan se tilbake,men må ta det imorgen. Skriv evt hva du lurer på
Mamalari Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei:) Får ikke om noe graviditet med det første. For meg ser det ut som om du vil bli gravid i løpet av neste år,begynnelsen av året. Føler mest i løpet av våren. Har en tro på april. Får opp en gutt og ei jente her. Føler dere har en gutt i fra før, og at det vil komme ei jente neste gang.. Kjempe fint om du vil se på meg når du har tid. Jeg lurer mest på kjønnet til barnet i magen? Men bare fortelle det du måtte få opp:) Jeg er født 19. november. 1987
Mamalari Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 glemte og si at jeg føler at gutten jeg får opp og jente om jeg tror du får nå er bli ganske tette. Føler flere barn rundt dere, som er litt eldre. Men får ikke noe opp noe særlig mer rundt det
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Det stemmer bra. Vi har en gutt på 8mnd, og 4 eldre barn. Grunnen til at det er ekstra spennende, er at vi ikke er aktive prøvere men driver litt "usikker" prevansjon. Vet ikke helt om vi skal prøve på en til,-men blir glade hvis det er sånn det skal være. Om du skjønner? hehe Det kan ikke være at du ser et sommerbarn?? Neida,-må vel være tålmodig.... På deg så fikk jeg opp gutt. Jeg trakk også en rune,-en kjempefin rune:Daeg(dag/lys). Betyr at mørket, en slitsom tid er bak deg og lyset på vei inn. Vekst og fremgang. Du er beskyttet av lyset, som viser deg veien videre... Klem Marit
Mamalari Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Så spennende. Er det magefølelsen min sier også. Men så har jeg fått opp jente på meg selv da jeg prøver å spå, men er jo ikke så lett å spå seg selv. Ble litt lettet for det runen hadde å si. Har hatt en litt vanskelig tid psykisk. Har virkelig sett mørkt på ting. Var gravid for ikke så lenge siden også, men mistet. Det tok på en del. Denne gange har jeg en tro på at ting ordner seg. Jeg føler jeg er på vei inn i en lysere tid. Tusen takk for at du så på meg:) Blir spennende og se hva som skjer fremover for din del.Håper det går som du ønsker. Jeg føler helst 2010, men er jo ikke umulig at det er da en lille kommer. Har opplevd før at jeg har tolket feil sånn. Men så er det april jeg føle mest på, så da tror jeg det er da du blir gravid. Ikke gi opp håpet, har hendt at jeg har tolket feil før. Ønsker deg iallfall masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Tusen takk skal du ha! Ja,-tror lyset er på vei til deg ja, og at det blir en fin tid fremover:) Masse lykke til til deg også!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2009 #7 Skrevet 13. oktober 2009 Hei igjen! Håper fremdeles det går bra med deg. Måtte bare spørre en gang til, jeg. Jeg er en dag over IKM idag(litt usikker pga amming), og har så mye murringer, spesielt i korsryggen og bekkenet. Har bare en syk følelse av å være gravid. Får du fremdeles opp graviditet i april? Evig takknemlig om du vil se. Bare spør om det er noe mer du vil jeg skal se på også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå