ayaah Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Arion???? Pappaen foreslo det i dag, jeg hadde ikke hørt det før engang... Jeg trodde det var han som var mest konservativ jeg, men kjenner at det må modne i meg... kanskje ikke så ille???? Vi har vært gjennom SÅ mange andre navn uten å komme noe sted...
urigeller Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Arion liker jeg ikke. Høres ut som et "liksom-navn".
Frøken Løken Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 LIkte det ikkje. Liker heller ikkje Adrian, Arian eller Aron.
Vipsenmamma Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Nei, det likte jeg ikke. Det høres jo ut som hva som helst - unntatt et guttenavn.
Cornelianelia Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg liker jentenavnet Marion veldig godt. Men jeg synes kanskje ikke det er en god idé å ta bort en bokstav og bruke det som guttenavn. Orion er jo også et guttenavn. Ikke akkurat vanlig det heller, mest kjent fra stjernebildet Orions belte.
egalia Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Synes Arion er litt engelsk og kanskje litt feminint. Hva med det gammelnorske navnet Arin i stedet (betyr Ørn)?
pyddi Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg syns det var fint, men liker bedre Arin eller Amilian
Miranda C Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Det minner meg mest om ''Orions beltet''. Og litt om jentenavn Marion.. jeg likte det ikke.. adrian, arian og aron er mye finere !
Blomstersara Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 Beklager, jeg må nok si meg enig med de fleste her. Liker det ikke jeg heller. Syns det var ganske feminint...
tvillingj-83 Skrevet 8. oktober 2009 #12 Skrevet 8. oktober 2009 Likte ikke arion... alex, adrian, andre` og arnfinn liker jeg bedre da...
pitbull Skrevet 9. oktober 2009 #13 Skrevet 9. oktober 2009 syns d er et kjempefint navn, kjenner faktisk hele to voksne som heter det, så kan hende det er både gammelt å sjeldent:) nydelig navn etter min mening
Tutto og snuppo Skrevet 9. oktober 2009 #14 Skrevet 9. oktober 2009 Arion vil nok lett høyrast ut som Marion, og det er kanskje ikkje heilt heldig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå