nusse 77 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 hei jeg prøvde og bli gravid i 6 år og etter 12 prøverør forsøk ble jeg endelig gravid...trodde ikke mine egne øyne da testen var positiv.. det var mye bekymringer og flere blødninger i uke 7,10,13,23 0g i uke 27... men de fant alldri ut hvor blødningene kom fra såååå det var nok mye hormoner fra den tøffe påkjenning fra ivf-hormonene.. tenk at nå sitter jeg med ei lita tulle i armene som kom 14 dager før termin,tror ikke det har helt godt opp for meg,jeg trodde aldri at jeg kom til og bli mamma.... og krysser fingrene for dere jenter,må dere alle lykkes :0) IKKE GI OPP )))))
♥Irbeni♥ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Åh, det hva solskinnshistorie! Det er så godt å lese sånne innlegg når du er midt oppi det selv. Vi skal i gang med forsøk nr 3 i offentlig, men er veldig klar for det private... Tenker du på flere forsøk, eller er du fornøyd? Kos deg så masse med tulla di, det er deg vell undt klæm.
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Så utrolig bra å høre at du lykkes etter så mange forsøk! Er så godt med sånne solskinnshistorier her inne:o) Gir meg håp og styrke til å fortsette videre med forsøk og ikke gi opp. Håper jeg er like heldig som deg og lykkes til slutt. Gratulerer så mye med den lille jenta di, håper du koser deg masse med henne:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå