Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor store er/var deres barn når de var

Mi jente har hele tiden vært ganske lita , men har siden nyttår skutt i været og fått kjøtt på kroppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi ble 4 år i august. Hun har også vært lita hele tiden, men har i det siste skutt i været :) Nå er hun 98,5 cm og ca 14 kg :)

Skrevet

Vi har motsatt "problem". Jenta vår er stor for alderen... På 4 års kontrollen veide hun 21,5 kg og var 114,5 cm lang. Dette er absolutt ingen fordel for henne, da de fleste tror hun er så mye eldre enn hun egentlig er og behandler henne deretter. Håper dette jevner seg ut snart.

Skrevet

Mi er 105,5 lang og 17 kilo..

Bruker str 104 i klær enda , men begynner å vokse inn i lengden.

Skrevet

Min er 4 år og 7 måneder og veier 18,8 kilo og er 111 høy. Han blir ofte tatt for å være 5 år.

Skrevet

ble 4 år i april. Nå er hun 95 cm og 12 kg.

Skrevet

Ser tydelig at det er stor forskjell på ungene.. :o)

Skrevet

Har en gutt som ble 4 i mai. Han har alltid vært litt liten for alderen. Nå er han 100 cm og 14 kg.

Skrevet

Jenta mi er 98 cm og 15 kilo. Har alltid vært liten og nett, men jeg synes hun har en hel grei høyde nå.

• 1 måned senere...
Skrevet

Gutten min blir 4 nå i desember.

Har er ca 116 cm lang og veier 30 kg.

Skrevet

Signerer denne.

Jenta mi på 3 er 108 cm lang og det er ikke alltid like lett, nei...

Skrevet

Gutten min er 117 cm og veier 21 kg. Blir ofte tatt for å være eldre enn det han er.

Skrevet

å gud, sååå lita....... mi er 4 nå i des, og er 105 cm, og 16 kg...

• 1 måned senere...
Skrevet

Min er snart tre år og er faktisk oomtrent like stor som din, bare at hun veier ca 19 kg. Kanjeg spørre hva slags størrelse hun bruker i klær. Jeg har brukt 104 til henne, men nå virker det som om hun må opp i 110 og kansje 116 i vinterdress. Er det samme med din jente?

Skrevet

Min er snart tre år og er faktisk oomtrent like stor som din, bare at hun veier ca 19 kg. Kanjeg spørre hva slags størrelse hun bruker i klær. Jeg har brukt 104 til henne, men nå virker det som om hun må opp i 110 og kansje 116 i vinterdress. Er det samme med din jente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...