monca*84*j12 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg trudde jeg hadde ikm på Lørdag som var. Jeg testet da med QR-negativt. Og ventet på mensen siden da.. Men ingen tegn til at a skal komme. Selv ikke etter sex får jeg no rosa, og det pleier jeg og få før mensen. Jeg har sykt mye murringer der nede, spess på sidene.. murringene stårler nedover låra... Ellers har jeg vært plaget med en del huepine, noe jeg ellers ikke er. Og sist men ikke minst ømme pupper. Noe jeg heller ikke har ellers. Så da sitter jeg her da, over ikm, negativ test men ingen mens... *sukk* Tør ikke teste på nytt. Tenker bare og vente dette ut jeg.. hehe... Flere som er i min situasjon?
Ungmamma21 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 er i samme situasjon ja, men mensen min har vært forsinket i 8uker. trudde mensen kom på søndag men neida, blødde en liten dråpe og en dråpe i går og thats it:( blir sprø.... Lykke til;)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg også...eller..aner ikke når ikm er pga en Sa i august. syklusen er håpløs. jeg testet ultra ultra svakt i dag, men er så redd det er en skyggestrek! får bare vente å vente å vente vi da... kjenner de samme murringene som deg monca*pergo*håp.. har de vær kveld..
monca*84*j12 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 godt og ikke være alene om det da.. hehe.. Slev om at jeg ikke unner noen og ikke vite hvor man er.. hehe.. Men da er vi flere, og kan kanskje heie på hverandre... Irriterende og ikke få mensen.. håper den ikke kommer da,og at de små blødningene var feste blødninger.. Utrolig spennende med svak strek da, håper den utvikler seg til en klar og sterk strek! Måtte spirene allerede ha slått rot! klemklem
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 ja, vi får krysse det vi har av fingre og tær..disse spirene får slå seg godt til ro nå har også hatt disse småblødningene..om man kan kalle det det..det var kun litt på papiret et par ganger.. Skal egentlig ikke spørre deg på dette forumet, men blir så fristet.. om du har lyst og ork en gang så si fra om du ser noe;) ja, vi får heie og støtte hverandre;)
Ungmamma21 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 jepp, Lykke til;) heia, heia;) er spent på å høre hvordan det går med dere;)
Ms Fixi Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 har du fått svar om du har hett el mo9ca? og evt hvilken dag den var? er veldig merkelig hvis du har hatt el og tanta ik har dukket opp......
monca*84*j12 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 rosa+blå: Ja, det var jo litt snodig da... jeg får en god følse på deg. Men send meg en pm skal jeg legge noen kort på deg når jeg får tid. Kan ikke love at det blir i morgen, men har nok tid i helgen=) Ms Fixi: Jeg mener jo at jeg hadde el en gitt dag, følte den testen jeg tok var positiv. Men den var ikke sterkere, men like sterk, og da er det jo forsovet en vurderingssak.. Samboer mente også den var like sterk.. Jeg har ikke ringt Ahus og sjekket blodprøver, jeg har ikke helt hatt tid, og helt turt.. hehe er litt pingle av meg. Og liker kanskje selvpining+ leve i uvitenhet. Vet det er dumt men... Tiden vil vel sikkert vise! klemklem
Ms Fixi Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 som jeg svarte deg i et annet inlegg fikk jeg svar på hvilken dag jeg hadde hatt el. fikk du pergo for og forsterke el eller for at du ik har el av deg selv? min gyn sa at el skulle komme FØR dag 20 så derfortok jeg blodpr dag 22 eller 23,husker ik helt...hvilken dag er du på nå da?
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 snill du jeg krysser det jeg har for deg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå