Gå til innhold

Blir så skuffa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen i dag, og kjenner at jeg blir så lei meg. Prøver å tenke positivt, men kjenner at jeg vil dette nå. Er mega priviligert, for jeg har allerede to søte små. Samtidig som det gjør at jeg får litt dårlig samvittighet over at jeg er skuffa. For hver måned som går øker skuffelsen over at nummer tre ikke er på vei... Ikke mitt ønske å deppe her inne, for det skrives så mye positivt og oppmuntrende, men jeg er litt skuffa over at det ikke klaffer snart!! Håper graviditeten smitter over fra noen andre her inne snart!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kosli å høre at du har 2 søte små:)

Ønsker deg masse lykke til, håper de får en søster eller bror snart:)

Vet ikke hvor mange pp du har vært igjennom til nå, men vi må prøve å tenke positivt(",) Det blir vår tur også:)

Selv sitter jeg her å venter på at tiden til IKM skal gå fort..kjenner jeg også er litt utolmodig:)

Sender deg masse babystøv:)

Lykke til i neste PP(",)

Skrevet

Tusen takk for raskt og helt perfekt svar. Akkurat det jeg trengte å høre. Måtte faktisk le litt av min egen depping... Prøvd snart et halvt år, så det er jo egentlig ikke så lenge...

Lykke til du og!!

Skrevet

Takk for der,det var godt å høre:)

Skjønner det er utrolig deprimerende å få TR:(

Bruker du EL tester for å finne EL?

Selv bruker jeg Clerablue Fertilitetsmonitor, har prøvd i "bare" 4 måneder,men allikevell er jeg utolmodig:P

Denne monitoren er den beste investeringen jeg har gjort, da det har gitt meg full oversikt over min syklus:)

Skrevet

Ingen EL test her... Satser på god gammeldags metode, med at det klaffer til slutt. Er ikke helt innstilt på "plikt" sex, men det føles vel kanskje ikke sånn... Tror jeg venter litt til før jeg skaffer meg slikt utstyr... Eller burde jeg hatt det?

Skrevet

jeg fikk også mensen i dag:( driiiit skuffa.......... har en liten søt fra før=) nabo`n lurte på om han ikke fikk søsken snart............ blæh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...