Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt født januar 09. Nødvendig m skikkelig vinterdress denne vinteren? Han kommer nok til å gå tidlig, men ser ikke helt for meg at de er mye ute i snøen når de såvidt kan stabbe rundt. Vil isåfall en Trolldress str 80 holde hele sesongen?(74 cm nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig spørsmål, men dytter......

Skrevet

Jenta mi er 1 år nå og har såvidt begynt å gå litt på egenhånd. Ser for meg at det kan bli vanskelig å holde balansen i dyp snø sånn i starten, men uansett skal vi jo ut på lekeplassen og grave i snøen osv- så her er vinterdressen allerede på plass=)

Skrevet

Nødvendig og nødvendig. Kommer ann på om dere leker mye ute, og om hsn får herje fritt - eller om det er mest vognsitting enda ;) Men vinteren kan vare lenge, så behovet kommer nok til å melde seg i løpet av sesongen. Kan godt hende det holder med godt ulltøy og en vindtett dress (nøstebarn sine er fine og billige), men med våt snø så er det greit med noe som også er vanntett.

Troll er super, men det finnes selvsagt gode, og billigere alternativer. Har selv kjøpt parkdressen til troll i str 86 til en pjokk på 77 cm, og den er STOR! Tipper den varer neste sesong også, så du kan trygt kjøpe 80 om du går for troll.

Skrevet

Har også en liten en født i januar.

Her er også vinterdressen kjøpt inn i str 80. Med ekstra foring i rumpa da jeg regner med at det blir mye sitting i starten. Regner med at dressen holder hele sesongen, han er vel ca 72cm nå.

Skrevet

Jeg har også januarbarn, og her er dressen allerede tatt i bruk. Foreløpig bruker jeg bare en tynn vinddress, med ullfleecedress under. Mulig vi kjører det konseptet hele vinteren, for det er jo like varmt som en foret dress - og vi er så heldige at vi har arvet to tynne dresser han kan bruke nå i vinter. Foreløpig brukes dressen på tur i vogna hvis det blåser litt - deilig å få litt vind i kinnene uten å bli kald, og når småtten disser/husker på lekeplassen. Ser for meg at han må få være litt nede i snøen i vinter, og da må han ha klær som holder ham varm og tørr.

Forøvrig har vi årets første hvite morgen i dag her hvor vi bor. Herlig! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...