Gå til innhold

Tidlig ultralyd, oppdaget 2 hjerter...... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er rimelig sjokkert enda... Noen flere som venter tvillinger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, gratulerer! Venter forhåpentligvis bare én, men har ikke vært på UL ennå, og er mye dårligere og trøttere denne gang enn de første gangene, så mannen min tror på tvillinger! Har to travle fra før, så det håper jeg ikke :-)

Skrevet

Takk :) Ble rimelig overrasket ja.. Var der fordi j har hatt litt blødninger i d siste. Hadde regnet m at var en spontanabort, i stedet fant dem 2 hjerter. Alt så bra ut, men gynokologen synes hjertene slo litt saktere enn dem sku ha gjort i uke8. Men kunne være at j ikke var så langt på vei som j mener. Har fått beskjed om å ta d veldig m ro. Ny ul om 2uker. Så da får vi vente å se.

Skrevet

Ojoj, kan tenke meg det var overraskende ja...:)

Håper alt går bare bra, og at alt ser strålende ut på ul om 2 uker!!

Lykke til videre, og slapp nå endelig av slik legen sa!!!

Skrevet

Var på ul i uke 7++ og så også 2 hjerter, en fostersekk med skillevegg og to , den ene veldig mye mindre...kom tilbake uken etter... da viste skjermen 1. hjerte ... den minste mistet vi... hadde blandet følelse den uka... håper nå den overlevende er sterk og mestrer resten alene.

Lykke til, ps fint forum her inne :tvillinger/flerlinger, snakk med noen der

Skrevet

Åj, så heldig du er da-dobbel glede :) Jeg håper også på tvillinger, skal på UL neste uke-gleder meg.

Hvilke symptomer har du? noen som var ekstra sterke?

Jeg er myyyye trettere denne gangen en sist gang, og ble fortere kvalm denne gangen...Håper så det er twins :)

Skrevet

Så synd stinis, her var fostersekkene like store og hjertnene slo like fort. Så vi får bare vente å se.. Men hadde du ikke noe blødning ell lignende da du mistet?? J er klar over at d er en stor risiko å miste når man venter tvillinger. Så vi får bare vente å se.

Skrevet

Sliten mamma:

J fikk symptomene veldig tidlig, og var ekstrem kvalm. Så kvalm at j at j måtte holde senga hele dagen. Slik er j forsatt, men ikke hver dag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...