gullet06 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Er rimelig sjokkert enda... Noen flere som venter tvillinger??
Granny Weatherwax Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Oi, gratulerer! Venter forhåpentligvis bare én, men har ikke vært på UL ennå, og er mye dårligere og trøttere denne gang enn de første gangene, så mannen min tror på tvillinger! Har to travle fra før, så det håper jeg ikke :-)
gullet06 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Takk Ble rimelig overrasket ja.. Var der fordi j har hatt litt blødninger i d siste. Hadde regnet m at var en spontanabort, i stedet fant dem 2 hjerter. Alt så bra ut, men gynokologen synes hjertene slo litt saktere enn dem sku ha gjort i uke8. Men kunne være at j ikke var så langt på vei som j mener. Har fått beskjed om å ta d veldig m ro. Ny ul om 2uker. Så da får vi vente å se.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Ojoj, kan tenke meg det var overraskende ja... Håper alt går bare bra, og at alt ser strålende ut på ul om 2 uker!! Lykke til videre, og slapp nå endelig av slik legen sa!!!
stinis1973 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Var på ul i uke 7++ og så også 2 hjerter, en fostersekk med skillevegg og to , den ene veldig mye mindre...kom tilbake uken etter... da viste skjermen 1. hjerte ... den minste mistet vi... hadde blandet følelse den uka... håper nå den overlevende er sterk og mestrer resten alene. Lykke til, ps fint forum her inne :tvillinger/flerlinger, snakk med noen der
fresh Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Åj, så heldig du er da-dobbel glede Jeg håper også på tvillinger, skal på UL neste uke-gleder meg. Hvilke symptomer har du? noen som var ekstra sterke? Jeg er myyyye trettere denne gangen en sist gang, og ble fortere kvalm denne gangen...Håper så det er twins
gullet06 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 Så synd stinis, her var fostersekkene like store og hjertnene slo like fort. Så vi får bare vente å se.. Men hadde du ikke noe blødning ell lignende da du mistet?? J er klar over at d er en stor risiko å miste når man venter tvillinger. Så vi får bare vente å se.
gullet06 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 Sliten mamma: J fikk symptomene veldig tidlig, og var ekstrem kvalm. Så kvalm at j at j måtte holde senga hele dagen. Slik er j forsatt, men ikke hver dag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå