Gå til innhold

nattavenning...1 år!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har hatt nattavenning mens barnet sov på samme rom? hvordan gikk det i tilfelle? Jeg må begynne nå,jenta mi er 1 år!, å jeg har ikke sovet en hel natt siden fødselen så er sliten nå!!.

Hun vil gjerne ha pupp 3 ganger om natta... sovner da med en gang så er jo sååå enkelt å bare legge henne til!!

Burde sikkert ha lagt henne på eget rom forlengst men er ikke klar for det enda,hehe... :\

Er det andre som nattammer 1 åringer?

Hadde jeg bare fått henne avennt så hadde det vært så godt...så noen tips hadde vært flott!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Xmas08~
Skrevet

Dette trenger jeg også litt tips på! Jenta mi er 9,5mnd og hun våkner hver natt og vil ha pupp...som regel 2 ganger om natta :S

Hun ligger på eget rom da. Roer seg også med en gang hun får pupp, men hvis hun ikke får det hyler hun og vil ikke roe seg :S

• 2 uker senere...
Skrevet

Samme problem her! Han er 10,5 mnd. Våkner flere ganger om kvelden og natten og da er det bare pupp som hjelper.. Han skal helst ligge sånn hele natten igjennom!

Aner ikke hvordan jeg skal klare å få avvent han. Har prøvd sånn halvveis innimellom, gitt han lunkent vann på flaske, han drakk godt men etter 2 timer med byssing og sang så orket jeg ikke mer og ga etter. Det samme skjer hver gang...og det vet vel han også.. ;)

Sorry, ikke noe råd til deg, men du er ivertfall ikke alene.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...