Gå til innhold

Det er så stille her inne..Hvor

¤ 4 røde nisser små ¤

Anbefalte innlegg

langt er du på vei, og hvordan er formen?

Nå er jeg 28 uker, og begynner å bli sliten.Det blir vel bare verre,men.. Har gått opp 17 kg og føler meg som en hvalross. ;)

Dessuten har jeg to nattgymnastikk-monstre i magen, som gjerne holder på med diverse turning fra kl 01- ca 5 om morningen. Neida, mamma trenger ikke å sove noen ting hun:) Har heldigvis sluppet unna bekkenløsningen (ennå) og er veldig glad for det..

Hvordan har dere det?

Fortsetter under...

hei!

jeg er 37+5 uker å er skikkelig lei! Vil føde nå!

Formen er jo ikke så aller værst da tross alt, er jo fryktelig tungt å drasse rundt på magen, så det blir ikke mye farting. Plages med halsbrann og ubehagelig i rygg og hofter om natten, men har heller ingen bekkenløsning. Så har vel vært heldig. Men nå vil jeg bli ferdig!! (syte)

Hei:)

Jeg har ikke kommet så langt som dere da, men jeg er i min 24 uke og formen er i grunnen veldig fin! Litt plaget med ryggen, men det hører vel med:) Er 100% sykemeldt nå, så det er godt å få slappet av og ta vare på de to nurkene i magen! Gleder meg sånn til babyene kommer!!!

Hvor kommer dere fra?

Hei og hopp! Er 19+3 i dag jeg da og føler stort sett at alt går greit, hvis jeg ikke tenker på de hundretusen tingene som må bli kjøpt/gjort før babyene kommer :-P Venter en gutt og en jente og gleder oss stort til å få litt femininitet i familien! :-D Bor med samboeren og sønnen vår på 2,5 på en gård i Hardanger. Er nettopp blitt sykemeldt pga bekkenløsning og prøver å unngå å sove vekk dagene med minsten i bhg og heller få gjort noe fornuftig MEN høsten, regnet og sovesyken har satt inn for fullt :-P

Annonse

hei igjen alle sammen. Vi fikk jo vite at det var tvillinger for 2 uker siden i morgen:) Så vi har plutselig fått veldig dårlig tid med å finne oss en 7 seter bil ( 2 barn fra før), og handle inn dobbelt av alt:) Jeg har jo mye fra de 2 første barna, men det er jo så gøy å ha litt nytt også. Bor forresten på røros vi, flyttet hit for 2 mnd siden. Er egentlig oslo jente, men er utrolig glad for å komme meg vekk fra asfalten når vi nå får 4!små under 3 år.. ;)

jeg er i uke 13 +1.. sliter med kvalme og kasteropp det meste jeg spiser.. er utrolig sliten og trøtt.. men dette går nok snart over vil jeg tro :-) skal på kontroll i morgen, så får man se om det er mulig å høre hjertene enda, om ikke får vi se hos jordmor 22 oktober.. har ultralyd 10 november :-)

Jeg er snart 26 uker på vei, formen er for det meste ganske bra.Magen begynner å bli stor og tung, og kroppen føles ganske så tung til tider..

Lurer veldig på hvor stor magen egentlig vil bli!!Har lagt på meg ca 9 kg.

Litt problemer med å sove innimellom, finne ei god stilling, danderer med mange puter osv.hehe..

Jeg er og sykemeldt, men har problemer med å ta det med ro, så jeg styrer og stresser litt med alt jeg føler jeg må gjøre før jentane våre kommer..

Har en liten gutt på 14 mnd, han går i bhgen 3 dager i uka.Han går ikke ennå, så begynner å bli tungt å løfte/bære han nå..

Ellers så styrer jeg litt med å finne vogn.

Vi må også ha ny bil og har bestemt oss for wv touran, så nå gjenstår det å finne den vi vil ha og kjøpe den:)

Må også handle litt mer tøy, vanskelig å vite hvor smått man skal kjøpe og hvor mye:)

Blir gøy å følge med dere videre jenter!!

Tittei=)

Ja når er jeg straks 25 uker på vei. Formen er for tiden ganske bra, men sliter litt med ryggen og kronisk tett nese. Og så er det vanskelig å finne ei god stilling å sove i. Magen blir større og større for hver uke, og lurer litt på hva jeg skal finne på å ha på meg til slutt. De vanlige gravidklærne jeg har, begynner så smått å bli trang. I vertfall noen av dem.... Heldigvis er sønnen vår på 5 veldig selvstendig, og klarer det meste selv. Og det letter jo hverdagen veldig.

Bilen er endelig kjøpt, og valget falt på en wv touran=) Vogna er en tetonia (trur jeg det var den hete), og står klar til henting når vi trenger den. Nå er det bare ei sprinkelseng som mangler, så er soveanordninger i boks. Har fådd masse klær av ei venninne slik at jeg har mye små klær. Men dette er jo gutteklær. Og legen sier jo at det er 90% sjanse for at den ene tvillingen er en gutt=) Og så har jeg en del jenteklær etter meg og min søster fra vi var små, som den stolte bestemor skal finne fram og vaske. For legen mener det er 70% sjanse for at tvilling 2 er ei jente. Blir spennende å se på neste kontroll om dette stemmer.

Heihei :)

Nå e eg 26 uker på vei, tiå går så fort!!

Formen e fine, e 100% sjukemeldt, å har vert d siden uke 10..

Har ikkje blitt så store ennå - heldigvis!

Følte meg så ein kval forje sv.skap så syns d e herlikt nå :)

Me o har ei jenta fra før på 4,5 år, så hu e ganske selvstendig hu o, å d e herlikt :)

Ska bli løye å bjunna på nytt ijen :o)

Blir litt av ein øvegang..

Har faktisk alt klart te babyane nå, orka kje tanken på å springa rondt i siste liten, eller mangle noe hvis noe plutselig skulle skje...

E o øyeblikk ferige me julapresangane, så bruke dagane te å ordna litt her hima å nyyyyyta roen de siste mnd :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...