Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Fant nettopp ut at jeg har regnet feil i syklusen! Har IKM på fredag, kun 1 liten vente dag igjen jippi! Syns dere jeg skulle tatt en test imorgen tidlig??
~Månestråle~ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe, det hadde jeg gjort iallefall Men nå er jeg ekstremt nysgjerrig og utolmodig da! ;-D Jeg kommer til å teste på søndag tror jeg, 4 dager før IKM... Lykke til!!
LilleBanan blir storebror Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 oi! Det var jo en hyggelig regnefeil da.Jeg hadde testa i morgen værtfall
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har driiiiit lyst til å teste nå med en gang men redselen for negativt resultat stopper meg Nytter ikke å legge seg tidlig idag, er for spent. Skal til tannlegen imorgen, kan det være farlig om jeg er gravid?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Dersom du er gravid kan de ikke ta bilder av tennene dine hvertfall.. Ta en test i morra tidlig du:) Så bare sier du ifra hos tannlegen hvis du er gravid =) Lykke til!! Krysser fingrene for deg !=)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Ok tusen takk Jeg vet at jeg skal ta bilder men hater tannleger så om det er positiv test så blir jeg bare dobbelt så glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå