katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 har dere kommet vel hjem fra Italia? og har du testa igjen? Fant ut jeg har hatt el rundt onsdag forige uke, så venter spent på om det har skjedd noe. Tok en el-test forige torsdag og den var positiv og temp hadde steget. Så da har jeg fortsatt 6 ukers syklus. Håper dere har hatt en topp tur og at ikke tr har dukket opp hos deg. Stor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 heeeeeeei:))))))))))) Joda, jeg har akkurat logga meg på igjen nå da sjø Kom hjem i 22.30-tiden i går kveld. Har hatt en suuuuper tur med masse godmat og vin, så som du skjønner har tanta vært på besøk og er vel ferdig med besøket i dag tror jeg...... Var litt kjedelig at det ble tantebesøk med så mye symptomer som jeg hadde, men når den først skulle komme da, så var det jo greit at jeg hadde så mye å kose meg med i alle fall:) Ser ikke så mørkt på det faktisk og er klar for ny runde med prøving igjen om en ukes tid:) Så du har fortsatt 6-ukers syklus ja.... hmmmm.... det er vel ikke så uvanlig med litt lengre sykluser etter MA og siden du var såpass langt på vei da det skjedde så er det sikkert derfor det drøyer litt før du er i normal syklus igjen..... Håper det blir klaff nå da i alle fall:) Du i morgen skal jeg på Strand Hotel Fevik på et frokostmøte og hvis det passer for deg kunne vi jo tatt en kaffe på Fevik et eller annet sted eller på hotellet der når jeg er ferdig med møtet? Tipper jeg er ferdig i 10-tiden sånn pluss-minus... Bare hvis det passer da:) Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Så surt at tanta kom, men godt du fikk kosa deg med mat og vin da i allefall! Deilig med en tur tenker jeg. Søren så dumt, jeg skal til tanta mi på roresanden å gå tur med henne i morgen. Reiser kl.halv 9 og er ikke tilbake før etter tolv. Men gi bekjed nestegang du er der, da kjem e vettu. Vi får treffes en dag igjen til lunsj om et par uker. Det var utrolig koselig. Går det greit med huset dere la inn bud på? klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 ja ja, men sånn er det av og til:) Tenkte nå bare at siden jeg var i nærleiken så skulle jeg nå i alle fall gi beskjed da sjø Vi tar det igjen senere Jeg er nå litt tilfeldig på fevik i morgen, men gi nå bare en pip en dag det passer, så kan vi jo lunsje eller finne på et eller annet. Huset gikk 600.000 over takst, så vi ga oss på 550 over..... surt.... Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Huff,nei så dumt. Skikkelig surt. Men du skal se det dukker opp noe snart. Klart vi lunsjer igjen en dag. Ver jo så koselig å bli kjent med deg. Nå skal jeg å gubben ha en tidlig kveld hehe. Vi snk. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå