3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Om man har en ultrasvak strek på cb...vil den da slå ut som gravid på den digitale? noen som har kjennskap??
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 hmmm..da dytter vi den opp
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Meningen med den digitale er at vi skal slippe å tolke. Alle positive tester vil vise som "positiv", også de som er svakt positiv. Sier min veninne legen, da:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 jeg vet, men tørr likssom ikke helt å vite evt negativt svar en digital vil gi.. jeg tror mine øyne ser noe en digital ikke vil se..hehe..rar, men har fått et lite håp da;)
Lbaby Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 da eg begynte å teste, tok eg forskjellige tester, alle var svake positive (siden eg testa veldig tidlig), tok digital test en ca en uke før eg sko hatt mensen, og den viste GRAVID etter litt over et halvt min:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2009 jeg har fortsatt meget svake tester..men den digitle i dag morges slo ut negativt:( jeg har sendt med en link til en test som er http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/459264/offset/20 hva tror dere om den, og hvorfor viser den digitale neg?? hvem skal jeg stole på? den digitale kom med resultatet i underkant av et minutt, mens den cb+ viste etter 2-3 minutter..har det no å si??
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Men den er da positiv den!!!!! Drister meg til et forsiktig gratulerer..... Når er IKM da? Vet at den digitale trenger litt mer hcg for å slå ut på gravid, så det kan være at det blir postitiv hvis du venter et par dager og prøver igjen da. Krysser fingrene for deg!!!!!
Ms Fixi Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 jeg tillater meg og viske et lite gratulerer jeg;))) ser positiv ut den ja! hvorfor digital er neg vet jeg ikke,en veninne av meg testet med dig,hun fikk ik pos på den før en uke etter ikm. mens cb+ var klart pos ikm+2... så det kan hende den trenger mer hcg for og slå ut....
To trollunger + en spire Skrevet 8. oktober 2009 #10 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer! Den hadde jeg ikke vært itvil om!
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2009 ser litt av teksten ble borte..det er ikke mine tester eller bilder, men mine svake var helt lik hennes svake...og hun er jo gravid, så våger å håpe litt nå. takk for det dere:) håper dere har rett. da tester jeg om et par dager igjen.. jeg er litt usikker på ikm pga har hatt en Sa for over 8 uker siden og ikke fått igjen mens enda.(har hatt neg tester imellom tiden) håper håper håper:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå