Gå til innhold

tøysekroppen og lenekatt ? ? ? ?

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere?Skjønner veldig godt at dere er lei dere og skuffa når forsøket gikk til h......Håper dere etterhvert greier å tenke framover på eventuelt et nytt forsøk!Det MÅ jo klaffe for oss snart!!!

Jeg skal igang igjen i uke 51..starter på medisiner i november en gang...hmm..bare en måneds tid til medisinstart igjen!!Jippi!!Jeg gleder meg virkelig til å komme igang igjen etter at mitt 2.forsøk ble avbrutt..Det var et realt tøft slag rett i tryne....Gruer meg til medisinenem sist gang ble jeg så grusomt sliten...har det friskt i minne da det kun er noen få uker siden..

tenker på dere,,,og håper vi kan holde kontakten her inne etterhvert ♥ ♥

♥varm klem til dere begge ♥

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140776852-t%C3%B8ysekroppen-og-lenekatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,Snuppis! Jeg teller dager og noen ganger timer til spraystart i midten/slutten av november, og følger med her inne med et halvt øye.Jeg liker egentlig bedre å gå på midisiner enn disse venteperiodene - bedre å være igang og gjør hva man kan for å lykkes enn å sitte på gjerdet. Om en drøy uke skalvi også på samtale på aleris, blir spennende å høre hva slags medisinering de anbefaler.

Bimmes!

Da kommer vi jo til å ligge rimelig likt i løypa etterhvert tenker jeg...Så koselig å kunne følgfe deg, Sarah70:) Vi bimmes!!;)

...litt enig med deg..medisinperioden er ganske så avslappende i forhold til spenninga og ventetiden fra egguttak til evnt test..Den perioden er jo rett og slett grusom!!

hei snuppis!!!!:)

så kos at du har tenkt på oss....har ikke vært her inne siden neg svar tror jeg.. vært og er vel i kjelleren enda denne gang..:(

mye gråt og tårer og ikke minst bekymringer fra a til å...hadde virkelg ikke trodd det skulle bli så jævlig.....er veldg sliten av medisiner med to forsøk så tett...håret måtte jeg klippe omtrent ALT av for det datt av og huden er ikke min beste venn nå heller pluss at psyken fikk en kjempe knekk denne gang,,,,

men men kan jo ikke gi opp heller sant?så må jo bare gå på med stålvilje og prøve til den sitter for det skal det!!!!

men nå vneter vi til over jul for sambo syns det ble litt mye denne gang for meg...også for han selvfølgelig me han tok det mer fattet denne gang enn sist....men nå skal tøysekroppen min få hvile seg en stund og i mellom tiden håper jeg inderlig mange får full klaff her inne!!!:)

tusen takk for gode tanker og varm klem snuppis og så krysser jeg alt for deg nå!!! heia deg!!!!!;)

god varm klem tilbake!

Hei snuppis ( og dere andre ;-))

Så bra at du snart skal igang igjen da, Snuppis!!!! Denne gangen går det bedre vettu! Har sykehuset sagt noe om det er noe som skal gjøres annerledes denne gangen eller? Får du samme medisinene og slikt?

Jeg begynner på medisinene til fryseforsøket om ca tre uker hvis jeg får mensen da... Sist forsøk tøiset mensen veldig etterpå, kom tre uker forsinket... Får håpe den ikke gjør det nå da!!

Skjønner at du vil vente litt, tøysekroppen, du hadde jo fått neste forsøk nesten midt i jula, og det blir bare mas vettu! Jeg gikk på spray i jula i fjor, og kunne godt vært foruten for å si det sånn!! Vi satser på at nyåret blir fruktbart for deg!!!!!!!

Koselig å høre fra dere, vi må holde kontakten!!

Søndagsklem fra meg!

uffamei tøysekroppen....det er tøft dette vi driver med..det kan vi ALLE sammen her inne være enige i...Forstår godt at du gikk rett ned i kjelleren. 2 tette og negative forsøk gjør noe med en stakkars sliten IVFèr..Hørtes fornuftig ut at dere er enige om å vente til over nyttår. Du trenger hvile og pause fra hormondosene du nå...stakars deg, jeg føler med deg..Men du!!!NESTE gang MÅ det bli din tur!!!Når den tid kommer skal jeg heie på deg akkurat sånn som du heier på meg;) Tuusen takk!!;)Du er veldig støttende for meg!!;)

Klem til deg fra meg:)

Annonse

Hei lillekatt;)Ingenting endring på medisinene...skal ha like stor dose som sist gang...og samma type medisiner. Jeg responderer supert på medisinene, og ble jo gravid i mars, og sist gang var det max uflaks trur vi..håpe, håpe....Så legene ser ingen grunn til endringer(men jeg kunne gjerne endre hvis jeg gjerne vil, men det ønsker jeg ikke)

Så spennende med fryseforsøket!Tenk om gullegget faktisk ligger i frysern og venter på å bli tint?Håper virkelig det!Utrolig bra at du fikk noe på frys!;) Sparer deg for hestedosenen med hormoner:)

Vi holder kontakten lillekatt;) Jeg kommer til å trenge støtten din og de trøstende ordene dine etterhvert;)hmmmm...tenk at jeg sannsynligvis kommer til å bli ruger uka før jul!!!!:) Blir en nervepirrende romjul for å si det sånn;)

Klem til deg fra meg;)

Nei, hvis du responderer bra på medisene så er det jo ikke noe vits i å prøve noe nytt som du kanskje ikke reagerer bra på!!

Skal krysse alt jeg har for deg, snuppa!!!! Denne gangen går alt så meget bedre vettu!

har du meldt deg inn i noen-som-mangler forumet forresten? Jeg er mye der nå, koselig folk der inne! (det gjelder seff dere andre her også da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...