Gå til innhold

Hæææ? Ja? JAAAAAAA!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan ikke være sant, men det er faktisk det:-) Er så ufattelig glad og letta, men samtidig livredd for at det skal gå galt nå.

Etter 6,5 års prøving, 3 kontrollerte stimuleringer og 7 forsøk har jeg endelig fått den første positive testen:-)))))

Det er lenge siden jeg har vært på disse sidene nå så jeg vet ikke om noen husker meg. Jeg hadde bare så lyst å dele dette med dere og kanskje gi håp til noen som har mistet det:-)

Stor svevende klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en melding en onsdags kveld!! Gratulerer!!!!

Skrevet

Klart jeg husker deg. Kjekt å se at du står på og endelig har lykkes. Gratulerer så mye. Krysser alt for at dette skal gå bra. Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!Dette unner jeg deg av hele mitt ♥ ♥ ♥

kos deg og nyyyyyt den voksende spiren i magen din;)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren:):) Lykke til i svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer så mye, tromsøjenta :) :)

Klem fra

Skrevet

Så fantastisk, tromsøjenta!!!!!!! Gratulerer så mye med spire i magen! En god venninne av meg ble også gravid på 7. IVF forsøk, og det gikk kjempefint og hun har nå fått nr. 2 (som satt på 2. IVF).

Lykke til og kos deg MASSE!

Skrevet

Jeg husker deg - gratulerer såååååååå mye!

:-)

Skrevet

Åh, så koselig innlegg!

GRATULERER SÅ MASSE!

Det var inspirerende lesning :)

Skrevet

Gratulerer, så moro:o)

Skrevet

så koselig :) Gratulerer så masse, og lykke til fremover! Er veldig hyggelig at noen av oss tester positivt hvertfall ;)

Skrevet

Grattis!!! Og tusen takk for at du ville inspirere oss stakkars prøverne! Kommer godt med rett etter en negativ test (i går). Lykke til, håper den lille holder seg fast.

Skrevet

Supert muntrasjonsinnlegg for oss som har maaaange forsøk bak oss :-)

Skrevet

Så fantastisk!! GRATULERE så utrolig mye! Det må virkelige være en herlig, men uvirkelig følelse!!

Skrevet

Gratulerer!!!!!! Du gir håp til oss andre som holder på

Skrevet

Gratulere så masse, kjempe koslig !!!!!!!!

Har ei fantastisk tid i vente

Masse lykke til ; )'

Skrevet

Sånt liker jeg å lese:)))))

Gratulere så masse.

Dere måtte vente leeenge,,men til slutt gikk det.....SUPERT:)))))))))))))

Lykke te:D

Skrevet

Tusen takk for hyggelige svar!

Da vi begynte å prøve for 6,5 år siden var jeg innstilt på at det kunne ta litt tid, men jeg hadde aldri forestilt meg alt vi har måttet gå igjennom før spiren endelig satt. Jeg håper så inderlig at den klorer seg fast!

Den siste tiden har jeg tenkt mer og mer på at adopsjon nok kom til å bli løsningen for oss. Jeg har lest på nettet om prosessen og vi hadde sånn smått begynt å diskutere hvilket land vi ønsket og adoptere fra. Det du har skrevet, snøfilla, har vært til stor inspirasjon. Kanskje blir det adopsjon for oss senere. Det blir i alle fall ikke 7 forsøk til...

Jeg ønsker alle dere flotte damer masse lykke til og håper dere lykkes raskere enn oss. Men det viktigste er at det lykkes til slutt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...