stinemin med tvillinger Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Ja jeg karer ikke å sykle for det presser. Nå må det være friske fine egg som ligger og venter, 2 sprøyter igjen før ul. så spent nå. Er på min 8 sprøyte dag nå.....Flere som kjenner det presser litt? Hvordan kjennes det å være overstimulert? Jeg er nok ikke det men lurer på hvor vondt det kaan være;;
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei Stinemin... Ikke så veldig vondt, men kan kjenne en slags svie i sidene og litt nedover lårene...kjenner litt trykk der inne...litt spreng i livmora... Går på 450 ie M+P så her er det ingen fare for overstimuleirng...her trenger vi hestedose... Litt nervøs for UL...hvis ikke det er bra mengde så har man liksom tapt før man har startet. Vet at med Menopur har man litt færre egg, men bedre kvalitet...sier legene... Vi får håpe og håpe...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har tatt 8 sprøyter i dag. Jeg kjenner at det sprenger litt i eggstokkene. Jeg skal på Ul i morgen, tar sprøytene på kvelden jeg da. Er veldig spent på hvor mange og hvor store egg/poser de finner i morgen. Jeg må sette meg ned forsiktig for ellers får jeg "støt" der oppe :-p Samtidig er det IKKE godt å ha bukser som strammer der. Nå får vi håpe på mange gode nyheter for oss alle fremover!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 8. oktober 2009 #4 Skrevet 8. oktober 2009 Fikk plutseleig UL i kveld... 4 kanskje 6 egg...sånn passe, men har blitt gravid før på det jeg så...håpe håpe...kjente på meg at det ikke var mange der inne... Lykke til!
lillehare Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Hei dere, kan jeg bare spørre om hvorfor dere får sånne hestedoser?? det høres jo såååå skummelt ut... jøje meg, her klager for mine 125 IE som jeg har tatt i 5 dager...orgalutran i morgen og ul. Jeg er så spent nå..
♥ lillemin ♥ Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Eggstokkene mine er sprengt de! Hadde jeg hatt flere sprøytedager tror jeg nesten at jeg måtte ha fjærna blæra eller noe...det trykker og det trykker! Jeg var på grensa til å bli overstimulert, blodprøvene var heldigvis fine. Har ikke hatt noe pustebesvær heller, men knappen i favoritt jeansen gikk jammen ikke igjen... Magen er like stor som venninna mi sin som føder om 2 uker. Hjelpes, det er godt jeg får tømt kanalene på uttaket i morgen!!
stinemin med tvillinger Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2009 Ja sånn har jeg det også. Men ikke vondt,men kjenner sinnsyk press på den ene siden spesielt, Jeg har alltid mer egg på venstre side. sist var alle 7 der, men da hadde jeg ikke så vondt.PÅ det meste har jeg hatt 13 egg og første gang 10 .. så er fornøyd med det. Vet dette uttaket vil gjøre vondere for så mye press mådet være endel egg... ha ha eller kanskje jeg bare er full av luft??Ja ja vi får se, ul idag spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå