Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på brettet på lørdag, tok da tab med lørdag på. Det blir jo mitt på brettet øverst, og tatt vidre.... men når jeg er ferdig på brettet nederst, skal jeg da gå tilkake øverst og ta man tirs ons tors og fre?

ellers blir det jo igjen tab og likedan på neste brett?

Noen som skjønner hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er kommet nederst på brettet begynner du på et nytt brett. Det vil jo være de samme tablettene som du har igjen på det brettet du begynte på. Kast de tablettene som er igjen. Jeg kastet hvertfall de tablettene som var igjen og har nå nytt brett å forholde meg til når jeg er ferdig med siste tablett på nederste rekke. Det vil jo bli riktig da i forhold til hvilke tabletter som skal tas først og sist i perioden.

Hvis det var svar på spørsmålet..;o)

Skrevet

Nææææi. Det blir jo ikke riktig. Sorry! Nå tenkte jeg sånne som ikke er merket med dager. Og det er jo cerazette. Jeg ser på brettet mitt at jeg begynte jo en mandag. Og begynner du en annen dag må du jo ta de siste tablettene i øverste rekke før du begynner på et nytt. Jah! Du har helt rett!

Sorry igjen.

Skrevet

Takk for svar. Da var det riktig det jeg har gjort da. Hadde vært bedre å begynt på en mandag da. Men det spiller jo ungen rolle...

Får dere foresten vondt i hodet av dem?

Skrevet

du tar alle tablettene på brettet før du kaster det, spiller ingen rolle om du begynner mandag eller fredag, alle skal spises, =) nei, eg fikk ikke vondt i hode av de, men la litt på meg av de, å syns ikke de gjør nytten sin=)

Skrevet

Hei igjen

Jeg blir visst ikke helt enig med meg selv eller noen andre i dag. Blir det ikke riktig å si at det kan du gjøre som du vil med? Når siste tabletten nederst er søndag, kan du jo enten begynne på samme bretts mandag øverst, eller nytt bretts mandag øverst. Ja, nå er jeg enig med meg selv. Tror nok det vil være enklest å ta nytt brett og da begynne på mandag hver gang.

Nei, får ingen bibirkninger av dem. Hører mange som har fått mye småblødninger av dem og ikke vært fornøyd.

Beklager rotete forklaringer. Kan man skylde på ammetåke?

Skrevet

Du skal ikke ha noen tabletter igjen. Alle tablettene på et brett skal spises. Hvis lørdag er den dagen du begynner, så vil det være slik på alle brettene dine at du spiser deg ned og til slutt tar de fire siste pillene på toppen. Dette er jeg 100% sikker på. :)

Skrevet

I prinsippet er jeg enig.

Men det vil jo i praksis være slik i en 28 dagers periode med piller at det er det samme hvilken mandag du tar øverst. Om du begynner på et nytt brett øverst eller tar de siste øverste på det brettet du begynte på. Du tar jo de samme tablettene med samme type innhold. Så da vil du kunne velge. Jeg ville begynt på et nytt brett når jeg kom til siste tablett nederst. Da er det lettere de neste perioder å huske hvor du skal begynne.

Er ikke dette logisk da? Jeg er også 100% sikker nå! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...