saa09 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er 7+5 idag og fosteret målet 14 millimeter, og fin hjertaaktivitet. Jeg synes det var så moro, at jeg gikk og kjøpte meg en mamma bukse. Det er 4 gangen jeg er gravid, så jeg blir litt fort stor denne gangen. Det er umulig og kneppe de 2 øverste knappene i buksa allerede, så jeg har brukt mye tights. Nå kan jeg ihvertfall variere litt :-)
husmus &2 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Fjerde gangen! Det var imponerende å høre. Man går aldri lei av første gangen man hører hjertet slå. Gratulerer med mammabuksene!
mai10 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hei saa09 .-) Jeg var og på Ul i dag ser vi er like langt spennende. Lykke til venter nr 3 her :-)
saa09 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 Å så moro, da kan vi følge hverandre:-) . Det er fjerde gangen jeg er gravid, men jeg har bare en sønn. De andre 2 har det gått galt, bare for å oppklare det. Nå satser jeg for fullt på et søsken til lillemann:-).
Mollyana Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 gratulerer igjen har rota meg inn her jeg også. Må jo få snakket med deg (for det får jeg jo aldri, hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå