Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Heia,, Noen som lurer på hvordan mnd blir>??Skriv din fødsels dato,så ska jeg se på det,,, Kan starte med 5 stk idag...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 280384 Hilsen en som håper på svar=)
MC81 Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Du har jo kansje alleredetrekt for min mnd da, eller mer år men jeg melder meg på for det jeg!! 290881 hvis du føler du har tatt nok av meg nå så må du bare velge noen andre! ok det!
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 ankipus: den fysiske arkitekt Når du trækker dette kort er det tegn på at i fokus er fysisk aktivitet, byggeri, sport, god muskeltonus. Der er stålsat beslutsomhe om at bevæge seg fremad med færre blokeringer eller forhindringer. Der er også talent for praktisk tænkning. Din søgen og stæben går - eller bør gå - etter at bygge en ny verden til selvet, der vil være mere frugtbar og full av overflod med mindre forhindringer 8 Bægre Kortet sier noe om en avskjed . Det er på tide at vende et eller andet ryggen. Du har i for lang tid spildt din energi på et nytteløst projekt eller forhold, som det er på tide at afslutte, forlade. Der kan også være tale om et gammelt adfærdsmønster du bør ændre. Når du trækker dette kort tyder det på at du er klar til at genvinne din balance og frigøre deg Seks sverd viser en båt med en båtfører som fører båten frem ved hjelp av en stake. Når dette kortet dukker opp kan det tyde på en bedring i en situasjon som har vært anspent eller vanskelig. Selv om tingene kanskje ikke vil løse seg over natten, så begynner floken å løsne. Som en dame sa til meg en gang da jeg spådde henne ; Kortet viser jo tydelig at man staker seg fremover. Seks sverd kan også bety at man trekker seg tilbake fra en vanskelig situasjon,men se på de omkringliggende kortene for å se i hvilken retning de peker. Kortet kan også vise til noe så konkret som en reise, og da gjerne en man trenger for å roe ned kropp og sinn, og ikke en stor opplevelses reise. Lykke til.. Klem
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Ventura: Narren er som et barn, uskyldig, spontan og naiv. Han og lever i øyeblikket og er en evig optimist. I sin ubevissthet overlever Narren alt, og tror ikke at noe kan gå galt. Han har viljen til å ta et sprang ut i det ukjente. For andre kan Narren virke tåpelig, dumdristig, sær, ja til og med gal. Narren indikerer vanligvis en start på noe, eller en risiko som skal tas. Overraskende hendelser, eller uventede muligheter for eventyr eller redning, kan dukke opp. Du har et ønske om forandring, og nye måter å leve livet på, som kan være utradisjonelle og noe utenom det vanlige. Kortet råder deg å slippe deg løs, ta en sjanse og ikke bry deg om hva andre syns. Ha tro på deg selv og følg hjertet ditt, uansett hvor sprøtt eller tåpelig det kan virke. ( f eks vil du starte en sko butikk på landet,der alle mener butikken går konk ska du ikke høre på dem,da ska du tørre å tro på deg selv,og føle din mage følelse.,,, Ta sjanser,og stol på deg selv.. Kast deg ut i det ! - Du kan med fordel realisere din kreativitet og ideer. Kan også bety at du ska ut å reise i verden.. Du har mye mer styrke i deg selv ,enn du gir deg kreditt selv får... Du får endelig din del av potten,dette har du fortjent.... mye penger er snart hos deg,med du har selv jobbet for dem,dette er ikke noe som kommer av seg selv.. Lykke til..
vesle linselus Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 jeg prøver gjerne hvis det ikke er for sent. 04.06.81
Mars-08 Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 gjerne:) 08.07.83 takker:) så spennende:)
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Ja jeg vil trekke ett kort! 12.08.80 Tusen takk Spennende
Ventura Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Hehe.-) Måtte smile når jeg så tydingen. Du beskriver meg slik jeg var før, og fortsatt er inni meg. Jeg har holdt tilbake i mange år, mye på grunn av forventninger og krav fra eksen. Fasaden betydde alt. Jeg dro min vei, nøt singellivet en stund før jeg traff han som er mannen min i dag. Vi giftet oss etter ni måneders bekjentskap så du kan si vi kastet oss ut i det:-) Jeg har begynt prosessen med å hente tilbake meg selv fra glemselen/gjemselen. Mine to største ønsker i livet er barn og å gi ut bok. Jeg er nå gravid og har nå fått utgitt noen få stykker jeg har skrevet og endelig kommet i gang med Den Store Romanen... Spennende:-) Takk for lesing:-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 heihei tussimor skriver meg på jeg også ta meg om du får tid du:) 070883 janne
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje du kunne sett litt på meg også? 23.07.73 Takknemlig...
*julybirth* Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 så spennende :-) jeg har veldig lyst om du vil se på meg ? er født 050877 :-)
Hedda39 Skrevet 26. oktober 2009 #19 Skrevet 26. oktober 2009 Du har trukket kort på meg før,.. og det var veldig positivt:) så håper det fortsatt er det,... Så trekk et kort om du føler du har lyst og tid,.. 131176:) Kle
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. oktober 2009 #20 Skrevet 27. oktober 2009 prøver her jeg også 180177.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå