2. gutten har kommet Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg og mannen min skal ha en etterlengtet frihelg i høst (altså uten barna) og har leid hotellrom i Oslo fra fredag til søndag. Skal selvfølgelig slappe av og pleie kjærligheten, men hverken mannen min eller jeg klarer en hel helg uten å gjøre noe. Er det noen som har tips til hva vi kan finne på? Og tips om gode resturanter:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Gå på kondomeriet ; ) He he... Masser hverandre eller stikk innom massasjestudio. Kikk og kjøp nytt og ( pirrende? ) undertøy. Gå på et show, teater e.l Restuanter er jeg ikke så god på, men Bagatelle må vel være et must minst 1 gang i livet : ) Kos dere og nyt helgen!
2. gutten har kommet Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 He he takk for svar 2søtesmå Flere forslag?
***Juanita*** Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Det er jo faktisk veldig fint å gjøre noe så turist-aktig som å gå litt rundt i Frognerparken. Jeg synes det er spesielt fint der om høsten, i allefall hvis været er bra. Ellers er det koselig å gå tur langs Akerselva. Hmmm.. kommer ikke på noe mer i farten. Hva liker dere å gjøre til vanlig, da?
Libido- Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ville dratt på et stand-up show. Ylvis eller Dagfinn Lyngbø =)
*søtesmå* Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis dere skal spise italiensk er Santinos bra. Ellers har Bombay Darbar og Mother India god indisk mat. Og Yayas er en opplevelse - ikke helt hvit-duk-standard, men moro og god mat. Ellers er det fint å rusle langs Akerselva, men ikke om kvelden/natta. Gøy å rusle på Grønland via Tøyen til Kampen hvor det er en koselig kafé, Torgerstuen:) Anbefales virkelig:) Ellers liker jeg Åpent bakeri i Ullevål hageby og Bacchus ved kirkerista. Gode lunsjsteder! Er det fint vær er det også koselig å gå rundt på Akershus festning og Aker brygge. Skal dere litt ut av byen anbefaler jeg virkelig en tur i marka, Nordmarka eller Østmarka. Show på Latter eller kino kanskje? Eller søndagsmarkedet på Blå kombinert med rusletur langs Akerselva?
cherry coke Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Spis på Klosteret. En utrolig romantisk restaurant med nesten bare levende lys! Og veldig god mat=)
2. gutten har kommet Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2009 Takker for gode forslag! Kommer nok til å prøve noen av disse resturantene ja:)
petite fleur Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ville sikkert dratt den stakkars mannen min på Ikea dersom vi hadde en helg i Oslo, ha ha :-) Men seriøst så ville jeg tatt trikken opp til grunerløkka, kjempekoselig med parkene og de små butikkene og restauranter på rad og rekke. Enjoy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå