Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Fikk i dag tilsendt fødselsjournalen min for 2 år siden. Fødselen endte i hastesnitt m komplikasjoner for barnet etterpå. I journalen leste jeg at keisersnittet var vanskelig pga sykelig overvekt. Det stod selvfølgelig med fancy legeterminologi, men jeg googlet meg frem til det. Ble enda mer trist. Jeg var faktisk vanskelig å ta keisersnitt på fordi jeg var sykelig feit . Nå ble jeg bare enda mer bekymra for denne fødselen. Var forresten 107 kg fordelt på 164 an
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 opp med hodet.... Drit i hva som står i den journalen. Denne fødselen kommer til å gå bra det er jeg sikker på Og du, hvis de synes det er vanskelig å ta keisersnitt på deg fordi du er overvektig så betyr det at de ikke er flinke nok!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2009 #3 Skrevet 15. oktober 2009 Jøss.. Er det faktisk verre å ta keisersnitt på overvektige?? Det hadde jeg aldri trodd.. Hvorfor det?
Lulleliten Skrevet 15. oktober 2009 #4 Skrevet 15. oktober 2009 Mer fett å skjære igjennom - altså tynger jobb. I tillegg: ekstra sutur (sting) for å være sikkker på at det holder sammen. Økt infeksjonsfare pga ekstra fett.... Joda - fikk vite det meste etter første fødsel. Hastesnitt sent på kvelden pga HELLP. Jeg hadde i tillegg lite blodplater for å dekke sår/hinder infeksjoner pga HELLP `en. Festlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå