Gå til innhold

svar fort=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

billig testene... sånne strimmel... strek er strek uansett? har lest mange innlegg om det, men må ha det bekreftet... tatt tre tester på tre dager og to av dem viste ikke noe strek... men nå tok jeg en og det var veldig svak strek... gravid da???? uff har slike falske håp nå.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der skal ikke komme strek uten at der er hcg i urinen, og d er der kun når man er gravid... ;))

Test med en digital CB du...

Gratulerer og lykke til !!

Skrevet

Hei charlotte89=) jeg sitter her og lurer på akkurat det samme. har fått svaaaakt test strek på to billigstrimmeltester. den ene vet jeg ikke om var innen det var gått 5 min,da jeg glemte den og kom tilbake og så at det var en svaaak strek der=P men tok en til dagen etter altså i går, og der kom streken opp etter ca 2 min. fortsatt sinnsykt svaaaak. men det er ikke noe problem å se den.og det er ikke en såkalt skyggestrek, for den er rosa såvidt jeg kan se=) prøvde å ta en cbd i forigårs kveld men den var neg. noe som kanskje ikke var så rart iom at det evnt er veldig tidlig og at jeg hadde drukket masse og vært på do for ca en time siden.... skal prøve en vanlig cb fredagsmorgen tenker jeg. krysser **fingre=) håper du også får det ordentlige positive svaret du håper på!=)

Skrevet

jeg krysser fingre for deg og meg kone mor>D hihih

Skrevet

jepppp=D hvis ikke det har sjedd noe nå så skal jeg endelig etter 6mnd venting inn til ferten i porsgrunn i beg av november=) så da skjer det forhåpentlig noe snart uannsett=) har en gutt på 4,5 år som så inderlig ønsker å bli storebror.;) så kanskje han kan få ønske oppfylt snart:D klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...