Gå til innhold

Forventet mens og testing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har forventet mens i dag, fortsatt ikke kommet.. og har veldig på følelsen at jeg er gravid da jeg har vært det tidligere. Var på apoteket å kjøpte test i dag, men hun apotek dama sa at jeg måtte vente med å teste til i morgen tidlig pga sterkere hormoner i morgenurin..Jeg bør vente assa?Skal, skal ikke......

hilsen nysgjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg testet positivt 3 dager før mens og da tok jeg test både med morra urin , midt på dagen og på kvelden. ikke noe forskjell på resultatet i det hele tatt. Synes du skal teste men vent minst fire timer siden sist du har tisset;)

Lykke til. Håper du har en spire du og;)

Skrevet

takker, håpe håpe. Men det er virkelig et problem å vente i 4 timer med å tisse. Tisser jo hvert kvarter, trodde jeg hadde urinveisinfeksj, men nei..hmmm.

jepp spørs om jeg klarer å vente til i morgen.

Skrevet

jeg klarte ikke vente til i morgen tidlig jeg, og tok en test i dag. Viste to røde streker den, så her er det nok en liten baby. Jeg tenkte uansett å ta en kontrolltest i morgen...

Skrevet

Jeg tok test dagen jeg venta mens, men ikke før utpå dagen og fikk positiv :) Også tok jeg en til enda litt seinere på dagen bare for å se om det virkelig var sant, og fortsatt positiv:) (men litt svakere på kvelden da) MEN om du klarer å vente er det jo sikrere å vente til imorgen såklart :) Ikke lett da...

Skrevet

Hvis du er FØR ikm anbefaler man morgenurin, er på på ikm-dagen eller senere kan du teste når som helst på dagen står de i en eller anne bruksanvisning jeg har lest i allefall...

Lykke til!

Skrevet

Ups og isj, jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og testet nå. Såvidt en bitte liten antydning til en ekstra rød strek..Kjipt nå ble jeg ikke overbevist. Og dumt å ta en til allerede i morgen tidlig...hmmm, hvor lenge bør jeg vente da egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...