*Knerten* Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har forventet mens i dag, fortsatt ikke kommet.. og har veldig på følelsen at jeg er gravid da jeg har vært det tidligere. Var på apoteket å kjøpte test i dag, men hun apotek dama sa at jeg måtte vente med å teste til i morgen tidlig pga sterkere hormoner i morgenurin..Jeg bør vente assa?Skal, skal ikke...... hilsen nysgjerrig
isotopia Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei jeg testet positivt 3 dager før mens og da tok jeg test både med morra urin , midt på dagen og på kvelden. ikke noe forskjell på resultatet i det hele tatt. Synes du skal teste men vent minst fire timer siden sist du har tisset;) Lykke til. Håper du har en spire du og;)
*Knerten* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 takker, håpe håpe. Men det er virkelig et problem å vente i 4 timer med å tisse. Tisser jo hvert kvarter, trodde jeg hadde urinveisinfeksj, men nei..hmmm. jepp spørs om jeg klarer å vente til i morgen.
LL79 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 jeg klarte ikke vente til i morgen tidlig jeg, og tok en test i dag. Viste to røde streker den, så her er det nok en liten baby. Jeg tenkte uansett å ta en kontrolltest i morgen...
Fuego Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tok test dagen jeg venta mens, men ikke før utpå dagen og fikk positiv Også tok jeg en til enda litt seinere på dagen bare for å se om det virkelig var sant, og fortsatt positiv:) (men litt svakere på kvelden da) MEN om du klarer å vente er det jo sikrere å vente til imorgen såklart Ikke lett da...
Andremann snart? 3.pp Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du er FØR ikm anbefaler man morgenurin, er på på ikm-dagen eller senere kan du teste når som helst på dagen står de i en eller anne bruksanvisning jeg har lest i allefall... Lykke til!
*Knerten* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 Ups og isj, jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og testet nå. Såvidt en bitte liten antydning til en ekstra rød strek..Kjipt nå ble jeg ikke overbevist. Og dumt å ta en til allerede i morgen tidlig...hmmm, hvor lenge bør jeg vente da egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå