Gå til innhold

Ringtesten: Pendler= Gutt, Sirkel= Jente? Dere som vet kjønnet stemte det iflg testen, eller ikke? Hva er oppskriften for å finne ut hvor mange barn man vil få? Trenger så mange svar som mulig:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I alle dager? Er det faktisk noe i dette?!? Jeg har jente fra før, prøvde ikke ringtest da. Denne gangen er svangerskapet heeelt forskjellig, merker enorm forskjell på hormonene! Magen er mindre og spissere (er i uke 36) , og kvalmen var ingenting i forhold til sist. Jeg hadde veldig tidlig guttefølelse, men to ultralyder sier jente. MEN ringen pendler, ikke en sirkel å oppdrive... Hehe, nå blir jeg veldig spent altså!

Fortsetter under...

Fikk endelig somla meg til å teste det over håndleddet. (hadde ikke hørt om det før)

Der fikk jeg 4 jenter og 5 gutter :D Og det stemmer ift at jeg allerede har 4 gutter og 3 jenter, og pendelen over magen viser en gutt og en jente nå.

Blir spennende å se om det vil stemme da :)

Tar det hele som en morsom kuriositet :o)

• 2 uker senere...

Tok den akkurat, har ikke noe gullring så tok bare en anna ring... Har ikke prøvd dette de to andre svangerskapa... Først gikk ringen frem og tilbake, så i sirkler og så pendla den igjen:) Litt moro siden jeg har tvilling følelse:) Men får bare vente til UL å se :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...