vilhababysnart Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har i dag en blødning på dag 13 i syklusen.Brunt blod.Måtte bruke bind, og varte noen timer. Hvordan er festeblødning?Eller kan det være blødning ved eggløsning?Noen som har opplevd det samme?
paper Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Vet du hva-samme her!Er på dag 13 eller 14 i syklusen ( med forbehold mye kluss pga.mistet i august ) og jammen var det litt blod idag. Mitt var mer slimete og ikke brunt,men det likter "gammel mens"! Jeg bare håper ikke jeg går rett på en ny mens liksom.Men;festeblødning kan det vel ikke være eller?Da stemmer jo liksom ingenting.Begynner vi å blø om 4-6 dager er det vel snakk om såkalt festeblødning.. Ikke vet jeg,jeg tror min har stoppet opp nå.Føler litt menssymptomer dessverre-er det vanlig rundt eggløsning da?? Litt sånn hoven og dorsk??Ikke magesneterter eller ømme pupper!! SPENNENDE-VI ØNSKER HVERANDRE LYKKE TIL!!! Jeg tester meg neste fredag her!!Klem
KK junibarn :-) Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hei! det samme hadde eg på el-dagen! har hørt at man er ekstra fruktbar då, tenk om det stemmer :-))) gå inn på www.pernille.info og les om det der, nyttig side det :-) har IKM på lørdag, og drar til spania med mann og barn då, tenk for en turgave det hadde vert :-)) krysser fingrene for oss, tenk om det stemmer for alle <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå