Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fortrekker dere av disse:

Charlotte

Lilliane

Emily

Charlin

Michelle

og kom gjerne med andre forslag i samme gate.................

Thanks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når folk spør etter mellomnavn, blir jeg alltid usikker.

Mellomnavn er et slektsnavn som ikke skal brukes som etternavn, eks. Pål Espen Bang Hansen, Pål = 1.fornavn, Espen = 2.fornavn, Bang = mellomnavn, Hansen =etternavn!

Som regel er det 2.fornavn folk mener når de spør etter mellomnavn på denne siden. Men det finnes da ikke en egen gruppe navn for det? Og hvordan skal noen kunne komme med forslag til 2.fornavn når det ikke opplyses noe om 1. fornavn, eller i det hele tatt om hvilke navn dere liker?

Skal begge navn brukes til daglig, så de skal være enkle å si sammen ??osv.osv.

Skrevet

Bare hvilkne dere fortrekker av de jeg skrev. 2 fornavn blir det jo.. Skal ikke brukes i det daglige. 1. fornavn er lite med a-endelse, men skriver det ikke her pga under 20 i Norge som heter det.

Skrevet

Syntes Michelle og Charlin er harry, det eneste jeg syntes er ok er Charlotte...

Skrevet

Lilliane eller Emily er best... Dei andre har eg ikkje så mykje til overs for...

Skrevet

Jeg liker Emily, Charlotte og Michelle :') Liker nok Michelle best som 2.fornavn.

Navn i samme sjanger

Michaela

Charite

Felice/Felicia

Meline

Filippa

Natalie

Emeline

Emine

Madison

Brianna

Skrevet

Emily er det eneste fine av dem. Resten er harry, mindre pent og ikke minst veldig 80-talls. Emily er pent da!

Skrevet

Charlotte er greit nok.

Lilliane er jålete, de andre er harry.

Skrevet

Syns ikke de er harry jeg da, men litt feminine.. Men smaken er som baken. Lov å si hva dere syns, derfor jeg har spurt :D

Takk til alle som svarer meg!! ;)=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...