Saline Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Synes jeg har hatt veldig mye utflod som kan minne om eggløsningsutflod i perioden mens jeg har sprayet og kanskje spesielt etter at jeg begynte med sprøytene. Flere som opplever dette? Håper bare ikke det har sluppet noen egg.....Har UL i morgen og er så spent på om dette kommer til å fungere :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg og har fått en del de siste dagene nå. Skal også på UL i morgen. Mener å huske at jeg har pleid å hatt det før også, men alt har vært i den skjønneste orden når jeg har kommet på UL :-) Kjenner du noe særlig ned i eggstokkene nå da?
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Mener å huske at jeg også hadde slik utflod, da det nærmet seg uttak. Tenkte også tanken at jeg kunne hatt el, men hadde ikke det ;-) Jeg gikk på Menopur. Se på pakningsvedlegget om det står noe om det. Husker ikke om det gjorde det på Menopuren..
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 ..glemte å si at jeg har kort regime, så jeg sprayet ikke..
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Heisann! Masse blankt, tykt og seigt utflod (urk) er bra tegn...vi skal jo ha "eggløsning" og dette er et tegn på at ting virker! Så får det være litt usjete på slutten :-)
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Hei Saline;) Ta det med ro du...mye utflod er helt normalt! Jeg har ved begge forsøkene mine hatt MYE! særlig i sprøyteperioden..hatt så mye at jeg også frykta eggløsning på egenhånd...men ingen fare..eggløsninga kommer ikke før du har satt eggløsningssprøyta den...så masse lykke til med forsøket!Håper du lykkes!! Klem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå