Tante Gustava Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Husker jo ingenting fra storebror jo... Gleder meg sånn til lillebror begynner å holde hodet selv, han blir så mye mer håndterbar da
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Tror dette er veldig variabelt. Alle mine 4 har holdt hode selv/trengt veldig lite støtte fra de var helt nyfødte, men vet at en venninne sin baby var 4-5 uker før han ble like stødig der som mine var når de kom ut av magen.
rima Skrevet 8. oktober 2009 #3 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg går ut fra at du ikke mener å bare holde hodet litt selv. Det gjør veldig mange babyer når de er nyfødt. Her er lillebror tre mnd og har en god stund holdt hodet selv når han blir løftet og båret på. Tipper fra han var rundt to måneder og kanskje enda litt før det. Da synes jeg alt ble lettere fordi vi ikke trengte være så forsiktig lenger. Nå sitter han på fanget når vi skal kle på uteklær og det er "herlig enkelt". Og ja; det er jammen vanskelig å huske fra tidligere barn når de gjorde sånn og slik. Glad jeg har skrevet de forskjellige tingene opp i babyboka til storesøster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå