♥ Smurfen ♥ Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har tatt en test eller flere tester faktisk.. de første var bare nesten som en skygge på og den siste jeg tok var den enn tynn blå strek på. Men det skal jo egentlig være en like stor strek som minus streken. Jeg lurer så fælt på om hva dere tror om dette? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, dette er jo ikke planlagt men likevel så tror jeg at jeg vil bli skuffet om det nå viser seg at jeg ikke er gravid. Noen som har noen meninger??
2005&2010 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du i det minste kan se antydning til ett pluss, så er du gravid. Streken trenger ikke å være like sterk som den minus streken..
♥ Smurfen ♥ Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 ikke like tjukk heller? Sikkert mange som har lurt på det samme, men vil liksom ikke tro at jeg er gravid for å så få negativ test igjen.. Så var det jo den goode tolmodigheten min da hehe =) Blir vel kanskje en hyggelig overraskelse da
Sololight Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg trodde den streken skulle være tynn jeg...mer stiplet enn en hel linje? Slik var den ihvertfall hos meg :-)
isotopia Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 jeg tok 8 tester før jeg trodde jeg var gravid alle testene med streker ble veldig tynne og veldig svake men så tok jeg cb digital og den sto det klart og tydelig gravid på.. Selv om alle de andre var veldig svake sånn nesten usynlige.. Ta en digital du;) Ønsker deg lykke til;)
2005&2010 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Nei, så gratulerer =) Mine 2 første tester var også svake plusser, tok en digital og fikk klart gravid, prøv heller en slik en, hvis du er usikker ;o)
♥ Smurfen ♥ Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 takk takk, nå har jeg holdt meg og ikke tisset siden kl 2 idag, skal prøve å holde meg til kl halv ti men jeg måå egentlig veldig på do Får prøve å ta en sånn vanlig nå som jeg har så hvis den er make så får jeg kjøpe en sånn digita imorgen og ta den på morningen i overmorgen.
♥ Smurfen ♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2009 Nå har jeg tatt en til. Den er også en tynn blå strek på pluss jeg ser skygge av den tjukke streken. Så regner vel egentlig med at jeg er gravid Tenker at det er rart at det kommer strek på flere uten at jeg er det?
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 8. oktober 2009 #9 Skrevet 8. oktober 2009 ikke for å være negativ men jeg testet mange gangr med slike tynne streker uten å være gravid, er jo selvfølgelig ikke nødvendigvis slik med deg... men hadde tatt en digitaltest, da slipper du å tyde disse strekene. ikke noe gøy å tro at du er gravid å så bli ekstremt skuffet.( men uansett masse lykke til!
♥ Smurfen ♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2009 min mann er å kjøper en sånn test nå så får vi se... Syns ikke du er negativ jeg, jeg er jo så usikker selv og er helt enig med deg
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 8. oktober 2009 #11 Skrevet 8. oktober 2009 spent på den nye testen;D gi en beskjed da for hva den viste!!! krysser fingre og tær for deg!!!
♥ Smurfen ♥ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2009 Det nye testen var negativ... Men den jeg tok i morgen var tydelig positiv da.. Så jeg har egentlig ikke kommet noe lengre hehe Utrolig frustrerende altså. Men jeg får vel smøre meg med tolmodighet og vente ett pat dager og se hva som skjer da. men syns det er rart på en måte hvis jeg ikke er gravid for jeg har jo sikkert tatt 6 vanlige cb tester nå og alle har vært en tynn strek på da. fikk til og med min mann til å tisse i en kopp for å se om den kom da også og den gjorde ikke det. Men likevel så er jeg jo ikke sikker åååh vanskelige greier dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå