Igjenallerede!! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ikm på fredag. Tok en CB test i går og en i dag, begge negative. Kjenner jeg begynner å miste håpet om at det er noe på gang her. Har ikke noe spesielle symptomer. Litt ømme pupper, men det kan også være TR som er på gang. Hatt litt stikkninger i magen. Hatt endel luft i magen og fått noen kviser. Dette kan også bare være stress siden det er mye på jobben om dagen.. Jeg synes det er så mange som får svar før IKM. Skulle gjerne hørt om noen som ikke fikk utslag før IKM og likevel var gravide, Kanskje jeg kunne få tilbake litt håp:) Er på en måte greit om jeg ikke er gravid, er bare i 5 PP, men skulle så gjerne visst!Er så utolmodig nå! Dagene er så lange!
mammatetogansketette:)) Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Nå forstår jeg ikke helt hvorfor du vil vi skal gi deg håp- du VET likevel ikke noe før testen viser det, noe som vanligvis vises ved test ETTER ikm. Noen må også vente noen dager etter ikm før det vises på testen. Du må nok bare være tolmodig og vente... Jeg fikk forøvrig svar dagen etter ikm, hadde aldri tidligere testet så tidlig (!) men heller testet hvis mensen var noen dager forsinket. Følte liksom bare på meg at denne gangen så slo det til, og jammen gjorde det det:D (Vi prøvde i 15 mnd før det klaffet) Jeg vet man blir utolmodig, og det ikke er lett, men all verdens synsing og erfaringer vil nok ikke føre deg nærmere svaret som du jo vet... men masse lykke til:)
Igjenallerede!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Takk for lykkeønskninger! Synes det virker som så mange får svaret før IKM. Ønsker bare å høre om noen hadde noe erfaringer med at det kunne ta litt tid. Kanskje jeg hadde slått meg litt til ro med det.. Vet jo at jeg bare må vente og smøre meg med tolmodighet:)
paper Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er blant de som får pos.test 5-4 dager før forventet mens.Og sist var det ikke engang morgenurin. Man skal vel selvsagt ta høyde for endret syklus og sånn... Denne måneden kommer jeg garantert til å teste 5 dager før med morgenurin..-men fortvi ikke jenta mi!! Mange tester ikke pos. før på selve dagen for forventet mens.Vi er maaange utålmodige her inne,og mange som ønsker oss et julibarn. Selver jeg ikke aktiv prøver enda.Mistet 15u gravid i august og syklusen min er heelt på bærtur,men har sex og håper da vettu!! Skal krysse fingre med mer for deg-det varierer når man tester pos.er poenget mitt,men det vet du jo!!! LYkke til og klem
Ronja&Odin Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har ikm i mrra, og har det akkuratt slik som deg... nesten så det skulle vært meg som skrev innlegget ditt... blir så lei... vi får bare håpe på at testene viser tregt... (selv om mine virkelig har vært klare på neg test) og går det ikke denne gang får vi bare håpe på at det går neste syklus.... godt det ikke er bare meg som mister håp:(
Igjenallerede!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 Takk for tilbakemeldinger!! Godt vi er flere.. Hjelper å få ut litt frustrasjon her også! Ønsker deg og lykke til charlotte89. Vi får bare vente i spenning. Tenker jeg skal vente til lørdag med neste test nå, om ikke TR kommer. (om jeg klarer det..)
N_79 Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er 4 dager over IKM og testen var negativ på mandag (som da skulle være to dager etter IKM). Da jeg ble gravid med min første tok jeg tre tester hjemme med kanskje en ukes mellomrom for TR dukket ikke opp. Men jeg fikk ikke svar før jeg kom til legen og da beskjed om at jeg var 10 uker på vei. Så jeg har fremdeles et lite håp denne mnd selv om to tester har vist negativt Eneste du må gjøre om du tester for tidlig er å bruke penger på en ny test..så kanskje like greit å vente selv om det er KJEMPE vanskelig. Lykke til uansett Håper det klaffer for deg (og deg som skrev over her også
Ronja&Odin Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 uff, tror ikke jeg klarer og vente... har blitt helt avhengig av og teste... sier til meg selv hver dag... vent til du faktisk har ikm men klarer bare ikke:( ønsker deg masse lykke til også=)=)=) vi får krysse alt vi kan for hverandre og sende litt babystøv=)))
<3 januar 2012 <3 Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 huff.. kunne vært meg som skrev dette:) jeg har ikm fredag eller torsdag, testet mandag, visste at det var for tidlig uansett egentlig, men bare måtte fordi jeg håpet på en tidlig positiv test! Hah.. Skulle jeg aldri ha gjort... Den var så langt unna positiv man kan komme selvfølgelig.. Og det er jo sant som ho oppi her skrev.. Det er lurest å hvertfall vente til ikm for da har man hvertfall en reel sjanse for at svaret er riktig:) Noen tester før ikm og får negativt og tester igjen på eller etter ikm og får positivt, så jeg håper fortsatt selvom jeg tror jeg bare må forvente at tr kommer... Har hatt murringer i dag og det kan stemme godt med IKM..Men da er det bare å fortsette:) En dag sitter en liten spire og det lyser positivt på testen:) og så lenge ikke vi er over ikm er det forsatt en sjanse:) Og hvis ikke tr dukker opp og testen viser negativt svar kan vi fortsatt være gravide:) Jeg holder alt som går an å krysses krysset og håper! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå