Gå til innhold

Tilbakemelding til Stratosen og Håperjo :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper det står bra til med dere :-)

Ville bare fortelle at jeg tror jeg er gravid igjen !!

Er 9 dager over IKM i dag, testet svakt positivt på mandag, og tenker jeg tar en ny test i morgen for å være 100 % sikker. Men tror nok det stemmer, jeg bruker ikke å få utslag før cirka en uke over siden jeg har sen eggløsning..

Det er jo veldig etterlengtet og gledelig, men samtidig utolig skummelt. Kjenner jeg blir veldig spent på hvordan det kommer til å gå..

Håper inderlig at det er vår tur denne gang :-)

Har forresten fått utredning for habituell abort på Ullevål. Har ikke vært der enda, men har tatt mange forskjellige prøver, og skal følges opp de første ukene av svangerskapet, så jeg skal ta kontakt med de.

Fullklaff i spåingen din igjen Stratos. Du er faktisk den eneste som har spådd september på meg, flere har spådd oktober da, og det er jo litt rett iom at jeg fant ut at jeg var gravid da kanskje..

Husker at du, Håperjo, skrev til meg at du har lagt merke til at du ikke ser graviditeter det ikke blir noe av, og du har skrevet november på meg, og at jeg vil få et barn i august neste år. Men at du først trodde det ville skje omtrent når sønnen min er født. Og du har sett tallene 9 og 10 virre helt siden jan/feb da du spådde meg første gang.. I etterpåklokskapens lys, håper jeg at det var gravid i sept/okt du så (det stemmer jo på en prikk !!) og om denne spiren holder seg inne i 9 mnd så kommer den i juni, cirka en uke etter at jeg hadde termin med nr 1 (stemmer også med det du tenkte først).

Om dere vil, kan dere jo ta en titt om det går bra ?

Bare om dere har lyst selvfølgelig. Skjønner at det kan være travelt med alle disse spåspsm..

Stor klem til dere

Jeg: 05.12.72

han: 23.01.67

Sønnen vår: 29.05.05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg får frysninger og tårer i øynene.

Dette skal gå bra, jeg håper så inderlig for din/deres del.

Så fint at du blir fulgt opp. Vær forberedt på at de på et sykehus kan være vel "effektive" når det gjelder tid og info, men det kommer nok an på hvem du treffer på. Så spør hvis de ikke gir deg den informasjonen du ønsker/trenger.

Ta vare på deg selv og dine!

Skrevet

Heisann;)

så koselig for deg...

Jeg føler absolutt at det vil gå din vei nå:) og du vil få bedre oppfølging på sykehuset,og vil nok tilbringe litt tid der...

ser ut som det er ei tøff lita jente innider som gjerne vil være der i 9mnd...virker som hun kanskje kan komme litt før tiden, men hun er klar og moden nok for d;)

Ønsker deg masse lykke til..

HUSK, tenk positive tanker og snakk mye med barnet ditt:)

klem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...