Gå til innhold

Blødning- jobbe eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+0 uker på vei, har blødd tre ganger siste uken. Ringte legevakten på morgenen i går for å spøøre om jeg urde holde meg hjemme fra jobb eller ikke. De sa jeg bare skulle dra på jobb som vanlig, det hadde ingenting å si om man holdt seg i ro. Ringte fastlegen min senere på dagen, er jo han jeg skal forholde meg til, og fikk beskjed om å holde meg i ro ut uken, altså være hjemme fra jobb... Hva mener dere/ deres leger?

Alle min blødninger har kommet etter en veldig stresset dag på jobben...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lege sier iallefall at får jeg blødninger skal jeg legge meg ned og ta det helt med ro den neste uken...

Skrevet

Jeg har hat bittesmå blødninger i tre uker nå, og har vært sykmeldt i 2 av dem. Og gyn sa at blødningene kom av jobben min. Nå går jeg på aktiv sykmelding, og kan kun utføre jobber som ikke innebærer tunge løft og belastninger. Skikkelig kjedelig! Men, men...

Er 9+4 i dag.

Skrevet

Jeg ville holdt meg hjemme. Uansett hvordan det går, kommer du ikke til å angre på at du tok dine forhåndsregler :-)

Jeg har blødd mandags- og tirsdagskvelden etter jobb denne uken. I dag har jeg imidlertid tatt det med ro og er hjemme...

Skrevet

Jeg blødde 11 dager i strekk (fra uke 6) i forrige svangerskap - og ble da umiddelbart sykemeldt (lege og gynekolog sa det samme). Blødninger så tidlig skal regnes som truende abort - og behandles ved å ta det helt med ro i en uke etter blødningen begynte! Det gikk over for min del, og jeg fikk en nydelig liten datter. Men jeg er glad at jeg tok det rolig...en kan aldri vite hva siom ville skjedd hvis ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...