Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Min datter på 3 år har Ecco gore-tex, hadde tenkt at hun skal ha cherrox, men fikk vete at en vennine har bare gore-tex, så litt usikker i fjør i bhg var ikke nok med gore-tex, men da var vi litt uheldig med dei og måtte lever dei tilbakke og bytte hva med dere?
Gjest Filifjonka Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Her hvor jeg bor er det både kaldt og tørt om vinteren, så Cherrox alene er ikke nok. Samtidig trenger de Cherrox vår og høst, til disse slapsete dagene med 0 grader og sludd. Så vi har alltid hatt begge deler, men vi har ikke brukt Gore-tex sko på lenge. Vi foretrekker Kamik.
fjell og fjord Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hi her Vi bor på Vestlandet,med mye regn så finner jeg ikke riktig str hun har 25 nå men vintersko 27 er det nok 26 til cherrox? dei har bare 26 i butikkane nå Gore-tex alene nok da?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #4 Skrevet 14. oktober 2009 Hei. Vi har 3 par sko. Viking goretex høst/overgangssko Ecco goretex vintersko Viking thermo støvel(cherrox om du vil) Fine milde dager er viking goretex høstko nok. Våte dager er Viking thermo toppen. Og kalde dager er Ecco goretex vintersko the best. Ikke mye som er viktigere enn skoene til små barneføtter vettu!
RajaPia Skrevet 14. oktober 2009 #6 Skrevet 14. oktober 2009 Vi bor på hedemarken , og trenger begge deler. Snuppa går i en barnehage hvor de er ute nesten hele dagen. Cherrox nå og sørpedager, varme Kamik/sorell på kalde dager.
Molait Skrevet 30. oktober 2009 #7 Skrevet 30. oktober 2009 Begge deler. Hender det er skikkelig sørpemøkkvannbløtt og da er det greit med cherrox. Og så har han ecco goretex. Kommer sikkert til å kjøpe et par billigere vintersko som skiftesko tenker jeg.
-MtG- Skrevet 30. oktober 2009 #8 Skrevet 30. oktober 2009 Vi har bare viking goretex. Om det er så vått at man trenger støvlersåer det vel også så mildt at det gårfint med gummistøvler og tykke ullsokker tenker jeg... Dessuten har vi hatt viking goretex hver vinter og har fortsatt tilgode å klare å få dem gjennombløte. Jeg er generellt imot å bruke cherrox/støvler i tide og utide;)
Molait Skrevet 30. oktober 2009 #9 Skrevet 30. oktober 2009 Vi bruker dem bare i utide, så det går greit;)
Qasisis Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Har begge deler. I ordentlig Vestlands-sørpe-vær er cherroxer kjærkomment. Ellers brukes Gore-texene.
It's me.. Skrevet 16. januar 2010 #12 Skrevet 16. januar 2010 Har begge deler.. Blir for kaldt med støvler i slaps og gore-tex sko er ikke like vanntette uttpå vinter-sesongen selv om man impregnerer.. Men, nye gore-tex sko er helt utrolige og holder unna vannet bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå