Gå til innhold

Ønsker keisersnitt - hvor søke fødeplass?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker keisersnitt denne gangen (fødte en stjernekikker sist). Sykehuset som er nærmest meg er A-hus, men jeg har hørt at Ullevål og Riksen er de to sykehusene som ikke tvinger noen til å føde vaginalt. Noen som har hatt dårlige erfaringer når de har ønsket keisersnitt på A-hus?

Er bare 5-6 uker ennå, men man må begynne med denne prosessen tidlig har jeg skjønt:-)

Fortsetter under...

tror egentlig de fleste østlands sykehusene er enige om at de ikke tvinger noen til å føde.

jeg var på samtale i elverum i går (og i dag) og fikk veldig inntrykk av at det var opp til meg hva som ble valget.

men de ville ha meg inn på samtale for at jeg skulle få bearbeide d som skjedde sist.

veldig positivt overrasket. hørte til under haukeland sist. der hadde flayta en annen låt gitt.

Jeg fikk høre (det er jo ganske sannsynelig) at jo tidligere ute du er med det ønske, jo lettere kan det bli.Fordi da viser det jo at du virkelig vil dette her,siden du også har fødet vaginalt. da vet du liksom litt hva det innebærer. Jeg er 19 uker, og jeg skulle gjerne søkt/pratet med legen om dette før, men har vært usikker da jeg er veldig uerfaren på disse tingene her. så 1 oktober tok jeg det opp med jm, og skal på møte med de på ullevål om en mnd ca. Men som du sier ullevål å riksen tvinger de ingen! de kommer nok til å prøve og snakke meg bort fra det,men som jeg sa til jm: JEG har BESTEMT meg. er liksom ikke mer og snakke om..Men Bra du er tidlig ute, for vis du får nei fra a-hus ikke nøl med og søk på ullevål/riksen. lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...