Gå til innhold

Har deres barn både gore-tex vinter sko og Cherrox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 3 år har Ecco gore-tex, hadde tenkt at hun skal ha cherrox, men fikk vete at en vennine har bare gore-tex, så litt usikker

i fjør i bhg var ikke nok med gore-tex, men da var vi litt uheldig med dei og måtte lever dei tilbakke og bytte

hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi her

Vi bor på Vestlandet,med mye regn

så finner jeg ikke riktig str

hun har 25 nå men vintersko 27

er det nok 26 til cherrox? dei har bare 26 i butikkane nå

Skrevet

Jeg har kjøpt både gore-tex og cherrox til 2 åringen og 3 åringen, vi bor og på vestlandet, og på de verste slapse dagene er det greit med noe som kan holde det verste ute.

Vet gore-tex skal være vanntett, men i barnehagen hos oss har de anbefalt begge deler da de ofte har opplevd at selv de beste kan lekke ved slappset vi har her på vestlandet

Om ikke annet så kan du jo vente å se det ann, kan jo alltids kjøpe cherrox senere hvis skoene ikke tåler været :)

Skrevet

Har kjøpt Ecco gore-tex og tenkte supplere med et par Kamik eller Sorel i tillegg, de er gummierte helt til skaftet og flotte på slapsedager.(har selv Sorel og Ecco gore-tex) Bor på østlandet, her er det heldigvis ikke så mye regn og skitvær på vinteren, men noen dager blir det jo...

Skrevet

Har Viking Gore-tex og Viking thermo (er vel som cherrox), når det er regn, bløtt eller slaps foretrekker vi å bruke thermostøvlene.

Skrevet

Cherrox er ikke vintersko, det er gummistøvler med fôr. Altså de passer til vær som regnvær(slaps), men hvor det er for kaldt til gummistøvler. Ellers er det best med gore-tex. De bør derfor ha begge deler. Men må du velge, ta gore-tex.

Skrevet

I fjor starta vi med bare gore-tex og trodde det skulle holde. Iløpet av vinteren måtte vi likevel kjøpe cherrox også. Iskald dyp slaps krevde fórede støvler :)

Skrevet

cherrox er vel mest en støvel med for ja. vi bruker den på denne årstiden i barnehagen. de dyrere vinterskoene bruker han på fritiden (butikk og besøk, ikke på lekeplassen enda) og på vinteren i barnehagen. ikke når det er mye regn eller slaps.

Skrevet

Vi har begge deler, ett must her på vestlandet hvor det ofte er slaps og regn :)

Skrevet

Ja vi har Cherrox til bruk nå og ned til en to minusgrader, og så bruker vi vinterstøvler (Geox vanntette) med ullsokk i når det blir kaldere. Cherrox er ikke anbefalt til bruk i minusgrader..

Skrevet

Har gore tex vintersko og dock boots(tror det er det det heter). De skal tåle flere kuldegrader, har gummi nederst og et våtdraktlignende "stoff" som tåler vann lenger oppe. Har vært superfornøyd med de. Dock bootsene selger de på obs.

Skrevet

Har viking cherrox og ecco gore tex. Synes det er greit å ha gode varme vintersko i tillegg til cherroxen som hun bruker nå det er mye vått vær.

Skrevet

Samme her: Gore Tex vintersko og Dock boots.

Skrevet

Ja, vi har viking cherrox og goretes vintersko.

Så greit med cherroxene når det er slapsevær

Skrevet

Lillebror har viking gore tex vinterstøvler og dock boot. Det hadde han i fjor og det har storesøster også, bare hun har ecco gore tex vinterstøvler og dock boot. Fungerer helt fint! =)

Jeg er motstander av cherrox, av egen erfaring. Men de er nok bedre nå enn for 20 år siden når jeg gikk med dem =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...