Gå til innhold

Hei alle sammen her inne på spå/horoskoper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si noen ord, klarer ikke å sitte å se på denne utviklingen til alt det negative som dukker opp!

Dette er ett fint forum synes jeg, og jeg skjønner godt at noen ønsker å være anonyme, men i bunn å grunn synes jeg at denne anonym knappen skulle vært fjernet!

Det er feigt å sitte på nett å hetse andre mennesker, uansett om de spår eller ikke, å i dette tilfelle er jo de som spår om blir hetset.

Om man ønsker å bli spådd av noen, er jo sjansen større om man har ett nick, å om man er positiv å klarer å vente, evnt komme med flere innlegg litt senere, blir man jo spådd til slutt. Å hva så om man må betale noen kr for å bli spådd, om man virkelig ønsker å bli spådd, så gjør man jo det!

Leste ett innlegg her der Tussimor skulle spå 5 stk gratis, å så kom det, JEG var først, hvorfor ble jeg ikke spådd først, og hvorfor må jeg betale? Ja, si det du, kanskje man ikke var først? Først på lista her i forumet ja kanskje, men på hennes mail? Tru ikke det... Godta det da!

Dere må huske at hvis man ikke blir spådd, så er det kanskje en grunn til det, kanskje de ikke får inn noe på dere? Kanskje det er jobben deres å spå andre mennesker, det finnes MANGE mennesker her i Norge, å det er mange som ønsker å bli spådd, ikke bare oss her på forumet. Ting tar tid, ikke alt er gjort på 5 minutter, så slapp av! Skjebnen er jo noe dere selv rår over!

Vel, å til slutt....

SLUTT med denne hetsingen, de er mennesker de også, ikke ånder som sier *poff* her er jeg for deg! Men mennesker med familie og jobber og hjem å ta seg av!

Ta hensyn til det!

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...