Emmalie84 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Å jeg trodde jeg hadde sterke mens smerter ved mensen!!! 6 DPO å just noen inni h.....smerter i livmoren! Det varte i ca 2-3 min... Å på`n igjen her!!!
Emmalie84 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tror jeg ringer legen! Dette er vondt som bare det! Kan ikke være "normalt"
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 huff,hva var det? fikk du komme til legen? håper det går bra med deg:-)
Emmalie84 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2009 Takk dere=) Joda...var hos legevakten i går...fikk ei dame som var voksen og hadde peiling vistnok... un mente det var helt normalt...det sluttet etter 3 omganger med knipe/smerter... har ikke kjent mer slik etter d... Hun smilte bare og sa kanskje det setter seg;) I dag er det Diare!! (sorry detalj) Googlet det å fant et innlegg på ei helse side om at det var normalt for å støte ut giftstoffer i kroppen slik at fosteret skulle være trygt... Dette er spennende... Brystene mine er dritømme i dag og...å lysken er øm/stram på høyre side..sleit med å få sove i natt, sambo pustet så høyt, så endte på sofaen med bikkja (dobbermann)...som breia seg kraftig ut....lite plass:P 7 DPO i dag=) Vet ikke om jeg tørr å ta test...
M@msen Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Huff det hørtes ikke godt ut!! Men beste lykke ønskninger:) Lykke til:)
<3 januar 2012 <3 Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Huff.. hørtes ikke noe godt ut, men det er jo kanksje en positiv ting:) Kanskje det er sant, kansje det fester seg:) Kjempe masse lykke til!!) *krysser finga*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå