Gå til innhold

Noen gravide i Tønsberg området med termin i mai??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JO formen er egentlig helt grei foreløpig. Merker litt kvalme nå og da, men heldigvis ikke så mye at den plager meg. Men jeg sliter veldig med å sove om natten også har jeg dårlig matlyst. Hvordan er formen din?

Jobber du?

Annonse

kan ikke klage på formen. er trøtt og sliten, og er kvalm innimellom. Men det går stort sett bra! :-) jeg vet jo "formålet" er noe veldig bra!

jeg jobber ja, så merker jo etter en hard dag at det er mer slitsomt:-)

det kommer sikkert flere fra tønsberg her etterhvert som skal ha rundt vår termin, må sikkert vente til de risky 12 ukene er over... det gleder iallefall jeg meg til! skal på privat UL i uke 12 før jeg sier det til familien, håper alt er vel da!

du da? har du tenkt på noen privat UL?

Jeg er så heldig at legen min har UL så jeg kommer til å få det når jeg er hos han. Skal ta første UL 22.oktober, så gleder meg. Men vet jo at det er ikke alle som har fått høre hjertelyd så tidlig.

Jeg tør liksom ikke å glede meg ordentlig før jeg er over de risky 12 ukene.

Jeg har sagt det til moren min og søstrene mine, men resten av familien venter jeg med til jeg er i uke 13 eller noe.

Jøss,så mange i tønsberg som skal ha baby da gitt,hehe. Bor selv i tønsberg,akkurat funnet ut at jeg er gravid. Så i følge terminkalkulatoren her så har jeg termin 17 juni,om alt går etter planen da selvsagt. Er 25 år,å har samboer. Slutta på pilla i juli så har gått fort for oss. veldig glad for det:)

har heller ikke sagt det til familien. skal vente til privat UL i uke 12, så ser jeg at alt er OK.. ville vært utrolig kjedelig om ting ikke var greit og så hadde jeg sagt det til halve verden! :-)

heldig at legen har UL! det hadde vært så glimrende å se! :-)

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...