lille_Harepus Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hadde IKM på søndag, testet fredag, lørdag, søndag (alle negative). Det som var spesielt med alle de negative testene hvar at på teststreken kom det mange små korte "tråer" opp over. Det har jeg aldri opplevd før.. Noen som har? Hadde ømme pupper i helgen, vondt i magen, litt små kvalm osv. Mensen kom ikke på søndag. Pleier å være ganske punktlig. Nå er det onsdag og forsatt ingen tegn. Tørr ikke teste, for er sikker på at den er negativ og vet at jeg blir skuffet. Så nå sitter jeg her og venter på mensen, med et stort håp om at den ikke kommmer.... Andre i samme stituasjon, eventuelt andre som testet positiv seint?
lille_Harepus Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2009 Har testet med cb, det glemte jeg å skrive..
Igjenallerede!! Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har ikm på fredag. Testet med CB i dag, den var negativ. Jeg tror jo fortsatt det kan være et lite håp. Lurer på det samme, om det er mange som ikke får positive tester før ikm eller før en stund etter ikm og likevel er gravide..
Synne90 Skrevet 12. oktober 2009 #4 Skrevet 12. oktober 2009 Hei jenter IKM i dag, testet negativt med cb i dag =/ Ømme bryster, mye doflying! Men tør ikke tro noe annet enn at den kommer imorgen.. Fingrene er krysset!! Oppdater oss videre, vi får ta vare på håpet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå